شمانیوز
شما نیوز

فولاد خوزستان

تداوم اشتغال زایی فولاد خوزستان برای جوانان خوزستانی

در هفته گذشته خبری از سوی شرکت فولاد خوزستان مبنی بر فراخوان استخدام ۵۸۲ نیروی جدید منتشر شد. در میانه ی انواع و اقسام خبرها از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، گرمای هوا و ...، انتشار این خبر امیدوارکننده بود.

تداوم اشتغال زایی فولاد خوزستان برای جوانان خوزستانی

 سال گذشته نیز این شرکت در فراخوانی بیش از ۵۰۰ نفر را استخدام کرد و بعید به نظر می رسد مجموعه صنعتی و تولیدی دیگری در استان ظرف یک سال به تنهایی چنین اشتغال زایی را تجربه کرده باشد.

بیان این عددها در حرف شاید آسان به نظر برسد ولی این تعداد ۵۸۲+۵۰۰ استخدام، در واقع عدد روایتِ ۱۰۸۲ زندگی در جامعه خوزستانی است که با تداوم اجرای پروژه های توسعه ای فولاد خوزستان شکل تازه ای به خود می گیرند.

در واقع فولاد خوزستان علاوه بر رسالتی که برای توسعه فناوری و افزایش تولید خود تعریف کرده است، خیر و برکتی بسیار برای مردم خوزستان نیز داشته است و با افزایش اشتغال زایی، به برقراری معیشت و اقتصاد پایدار خانواد های خوزستانی کمک می کند. آن گونه که مسئولان فولاد خوزستان اعلام کرده اند در حال حاضر ده ها پروژه توسعه ای در شرکت در حال اجراست که هر یک از آن ها تعداد زیادی از جوانان خوزستانی را مشغول به کار خواهد کرد و روند استخدام ها در این شرکت دنباله دار خواهد بود.

 

این شرکت علاوه بر نقشی که در اقتصاد کلان کشور بر عهده گرفته است، برای جامعه پیرامونی فعالیت خود نیز دارای آثار و برکات مثبتی است و البته از نقش و درایت مسئولان این مجموعه صنعتی در افزایش فعالیت ها و پروژه های توسعه ای در تحقق این مهم نباید غافل بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied