شمانیوز
شما نیوز

بانک آینده

افزایش 106 درصدی عملیات ارزی و رشد 417 درصدی درآمدهای کارمزدی ارزی بانک آینده

با شتاب گرفتن ارائه خدمات ارزی بانک آینده و به‌دنبال تکمیل چرخه خدمت‌رسانی در این حوزه، اینک بخشی از شرکت‌های تولیدی و صادراتی بزرگ کشور، با تمرکز بر مدیریت وجوه خود در شعب ارزی بانک آینده، از خدمات ارزی این بانک نیز بی‌نصیب نمانده‌اند.

افزایش 106 درصدی عملیات ارزی و رشد 417 درصدی درآمدهای کارمزدی ارزی بانک آینده

این فرصت بی‌بدیل ضمن تکمیل سبد خدمات و محصولات بانک آینده در مجموعه عملیات بانکی ریالی و ارزی، انتظارات مشتریان این بانک را نیز نسبت به دریافت خدمات کیفی و بهینه، برآورده خواهد ساخت که نتیجه آن، رضایت‌مندی بیش‌تر مشتریان و متعاقباً بهره‌گیری از این ظرفیت در راستای توسعه بازار، افزایش مشتریان و گسترش فعالیت و شبکه خدمت‌رسانی بانک آینده، خواهد بود.

شایان ذکر است، درآمدهای کارمزدی ارزی امسال نسبت به سال گذشته، 417 درصد رشد داشته است. هم‌چنین، حجم عملیات ارزی بانک آینده نیز 106 درصد افزایش داشته است که با انجام فعالیت‌ها و اقدامات جدید در حوزه ارزی، به‌خصوص گسترش شعب ارزی و تنوع سبد خدمات و با به ثمر نشستن برنامه‌های جدید، رشد قابل توجهی را نصیب این حوزه خواهد کرد.

امکان افتتاح انواع حساب‌های پس‌انداز و سرمایه‌گذاری مدت‌دار ارزی برای مشتریان بانک آینده فراهم بوده و این بانک می‌‌تواند با ارائه خدمات بانکی در قالب افتتاح انواع حساب ارزی با دو کارکرد حفظ ارزش و نگه‌داری منابع مشتریان از یک سو و تجمیع منابع ارزی، علاوه بر افزایش حجم منابع با کیفیت و پایدار و امکان به‌کارگیری آن در اقتصاد مولد و واقعی، به کاهش قیمت تمام‌شده پول و درآمد مشاع و غیرمشاع برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های بانک و در نگاهی کلان، به تقویت پروژه‌های عظیم تولیدی، عمرانی و اقتصادی کشور در سطح ملی و بین‌المللی، کمک شایانی نماید.

این دستاورد ارزشمند و بی‌نظیری در شبکه بانکی کشور است تا بانک آینده همانند ایفای نقش موثر خود در رشد و توسعه اقتصاد ملی کشور، در حوزه ارزی نیز، منشاء فعالیت اثربخش باشد.

نام

پست الکترونیکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied