شمانیوز
شما نیوز

روانشناسی | رسیدن به آرزوها

7 راه برای رسیدن به آرزوهایتان | دست یابی به آرزوهایتان با روش های زیر

همه افراد دوست دارند به رویاها و آرزوهای خود برسند اما چگونه؟ رسیدن به رویاها در کمترین زمان آیا ممکن است!! ما در این مطلب قصد داریم راه های رسیدن به رویاها به شما بیاموزیم.

7 راه برای رسیدن به آرزوهایتان | دست یابی به آرزوهایتان با روش های زیر

به گزارش شمانیوز : آیا در راه رسیدن به رویا خود نمی‌دانید چگونه عمل کنید؟ آیا می‌خواهید رویا شما، فقط تصویری مبهم باقی بماند؟ دوست دارید بدانید چگونه می‌توانید آن را به واقعیت تبدیل کنید؟ هر فردی رویاها و آرزوهای مخصوص خودش را دارد. شخصی رویای رسیدن به خانه و ماشین است. ما با 7 روش به شما می گوییم چگونه به رویای خودست یابید. 

چه رویایی در ذهن دارید؟

قدم یک

در قدم اول باید به ایده‌ای که در ذهن دارید فکر کنید. یک فرد کارآفرین باید بدون قضاوت و حرف دیگران یک ایده‌ی خاص در ذهن خودش داشته باشد. به هر حال انسان‌ها توانسته‌اند به ماه قدم بگذارند یا اینترنت را به وجود بیاورند یا توانسته‌اند راهی برای درمان بیماری‌های مختلف پیدا کنند.

قدم دوم

سوال‌های خوب از خودتان بپرسید و آن سوال‌ها را پیش خودتان تکرار کنید

زمانی که ایده‌ی خودتان را پیدا کردید باید از خودتان سوال‌های مختلف بپرسید و این سوال‌ها را در طول هفته بارها تکرار کنید. با سوال پرسیدن می‌توانید ایده‌ی خودتان را بهتر کنید.

رسیدن به آرزوها

قدم سوم

به دنبال اطلاعات بیشتر باشید

کار خودتان را شروع کنید تا به اولین مشکلی که در سر راهتان قرار می‌گیرد، برسید. در این زمان باید از کارآفرین‌های دیگر سوال کنید تا آن‌ها به شما کمک کنند.

قدم چهارم

کارهایی که لازم است را بارها تکرار کنید

زمانی که اولین مشکل را پشت‌سر گذاشتید، به مشکلات دیگر برمی‌خورید. زمانی که با مشکلات مختلف مواجه می‌شوید باید از افراد گوناگون سوال کنید و به دنبال راه حل باشید. باز هم باید از کارآفرین‌های مختلف کمک بخواهید. این کار را بارها و بارها انجام دهید تا بتوانید مشکلات را پشت‌سر بگذارید.

قدم پنجم

باور کنید

رویاهایتان را با پرداختن به موضوعات کوچک و در دسترس هدر ندهید. رویای که به ذهن شما پا می گذارد، باید آن قدر بزرگ باشد که ارزش انتظار و دویدن برای رسیدن را داشته باشد. وقتی رویایی را در ذهنتان می بافید، باید قبل از اینکه قدمی به سمتش بردارید از خود بپرسید «کی چی؟»، «وقتی به رویایم رسیدم چه اتفاقی در زندگی ام می افتد؟»
اگر پاسخی که به این سوال ها می دهید، به جای متوقف کردن رویابافی، ذهنتان را برای پر و بال دادن به آن تشویق می کند، یعنی رویای نابی بافته اید. حالا که ناب بودن رویایتان را باور کرده اید، نیمی از مسیر را برای رسیدن به آن پیموده اید.

قدم ششم

ببینیدش

مسیری که برای رسیدن به رویا در ذهنتان دارید را کنار بگذارید و تصور کنید همه چیز اتفاق افتاده است. در کوچه رویاییتان قدم بزنید؛ کنار آدم رویاییتان بایستید؛ جایزه رویاییتان را در دست بگیرید و پشت میز ریاستی که رویایش را داشته اید بنشینید.
رویایتان را خوب مزه مزه کنید و ببینید زندگی تان چقدر تغییر کرده است. برای رسیدن به نقطه ای که در ذهنتان مجسم کرده اید، نباید رویا را دور از دسترس و خیالی تصور کنید. شما باید بپذیرید که رویایتان درست توی مشتتان است.

قدم هفتم

بگوییدش

بسیاری از رویاها، هیچ وقت محقق نمی شوند، چون صاحبانشان آن ها را فقط در ذهنشان نگه می دارند. حالا که باور کرده اید رویایتان توی مشتتان است، باید آدم های دیگر را شریک فکرتان کنید.
وقتی در مورد رویایتان صحبت می کنید، یک قدم دیگر به باورکردنش نزدیک می شوید. شمایی که با اشتیاق تصویر دوست داشتنی ذهنیتان را با دیگران به اشتراک می گذارید، آن ها را هم به باورکردن رویایتان ملزم می کنید. انگار قرار نیست چرخ این دنیا بدون محقق شدن رویای عزیز شما بچرخد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied