شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن | تمیز کردن فرش

سه ترفند ویژه برای براق کردن فرش | با این ترفندها فرشت مثل روز اول میشه

سه ترفند ویژه برای براق کردن فرش | با این ترفندها فرشت مثل روز اول میشه

اگر شماهم دنبال راه حلی برای تمیزی و برق انداختن فرش منزلتان هستید همراه ما باشید.

چگونه فرش را براق کنیم و جلوه آن را چند برابر کنیم؟  در گذشته راه‌های زیادی برای تمیزکردن و براق کردن فرش وجود نداشت، اما امروزه، روش‌ها و ابزارهای مختلفی وجود دارند که به شما در این امر کمک می‌کنند. برق انداختن فرش ها تاثیر فوق العاده ای در زیبایی خانه دارد و برای هر کدبانوی ایرانی مهم است که خانه ای تمیز و زیبا داشته باشد. در مقاله زیر ما قصد داریم 3 روش برق انداختن فرش را به شما آموزش دهیم. 

 

 از الکل استفاده کنید

 

آیا فکر می‌کنید که مالیدن الکل روی فرش می‌تواند به رنگ فرش آسیب برساند و منجر به سفید شدن آن شود؟ وقتی می‌گوییم لاک‌پاک‌کن و سایر انواع الکل شفاف به اندازه کافی قوی نیستند که فرش را سفید کنند به ما اعتماد کنید.

در این شرایط صبر کنید تا لاک ناخن‌خشک شود. تا جایی که می‌توانید لاک خشک شده را با یک ابزار تیز، ترجیحاً یک چاقو خرد کنید و سپس به آرامی با یک پارچه یا حوله کاغذی آغشته به الکل روی لکه بمالید تا لاک حل شده و جذب مواد شود.

 

تمیزکردن فرش

ترکیب آب، شامپو تخم مرغی و شامپو فرش: 

 

این ترکیب می‌تواند برق و نمای اولیه را به فرش شما بازگرداند و قدرت پاک‌کنندگی خود را به رخ بکشد!

 

ترکیب معجزه‌گر سرکه سفید، جوش شیرین و آب:

 

 این ترکیب نیز خاصیت قوی برای رفع لکه‌های چربی و رنگ و نیز برق انداختن فرش دارد. ذرات ریز رنگی را که بر سطح فرش دیده نمی‌شوند برق و جلای آن را از بین می‌برند. به این ترتیب طراوت و زیبایی فرش به آن بازگشته و باز هم براق و تمیز می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی