شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما بر طبق فال تاروت

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما بر طبق فال تاروت

فال تاروت 28 شهریور 1402 را در زیر میتوانید بخوانید.

«تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از نیمه قرن ۱۵ام میلادی در قسمت‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است.  در اروپا تاروت بیشتر برای بازی استفاده می‌شد ولی امروزه در اکثریت کشورهای اروپایی و انگلیسی‌زبان، بیشتر جنبه‌ی فالگیری دارد. در ادامه فال تاروت 28 شهریور 1402 را می خوانید. 

 

متولدین فروردین

 

کارت تاروت: ابله

 

وقتی آماده هستید تا با ایمان کامل جهش کنید، جز این انجام نخواهید داد. باید بپرید تا بدانید موفق می شوید یا نه.

همیشه نمی‌ توانید آینده را پیش‌ بینی کنید، بنابراین حتی اگر ترس‌ هایتان بزرگ‌ تر از رویاهایتان هستند، از جایی شروع کنید و با این حال که می‌ ترسید کاری را که می‌ خواهید انجام دهید.

 

متولدین اردیبهشت

 

کارت تاروت: ستاره

کیهان به روش‌ های اسرارآمیزی کار می‌ کند، و گاهی اوقات شما می‌ توانید در لحظه‌ ای که فکرش را نمی کنید، در مکان و زمان مناسب قرار بگیرید.

زندگی شما فراتر از آن چیزی است که به شما سود برساند. هر موهبت و استعدادی که دارید، برای دیگران نیز، هست.

امروز، کارت تاروت ستاره نشانه این است که شما باید خرد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، و این کار شگفت انگیزی است!

 

متولدین خرداد

 

کارت تاروت: ده جام

فنجان عشق شما امروز تا لبه پر از شادی خواهد بود. شما شادترین کارت ممکن را دریافت کرده اید!

اکنون زمان فوق العاده ای برای شماست زیرا دیگران موفقیت شما را جشن می گیرند و از چیزهای خوبی که زندگی برایتان به ارمغان می آورد احساس خوشحالی می کنند.

جشن بگیرید و شاد باشید، زیرا اگر اخیرا اوضاع به کام تان تلخ بوده است، این کارت به این معنی است که زندگی در شرف بهبود و پیشرفت است.

 

متولدین تیر

 

کارت تاروت: ده سکه

شما ساخته شده اید تا چیزهای زیبایی در زندگی خود داشته باشید و امروز، قدرت را در اعداد پیدا می کنید.

 

این کارت به معنای ثروت فراوانی است که از یک پروژه گروهی یا تلاشی که با دوستانی که به آن ها اعتماد دارید شروع کرده اید، به شما می رسد.

اگر اغلب از پروژه های گروهی می ترسید، سعی کنید پروژه آینده را مثبت ببینید. امروز چیزهای بزرگی برای شما در راه است.

 

متولدین مرداد

 

کارت تاروت: دو جام

توجه محبت آمیز همان چیزی است که از کسی که دوستش دارید دریافت می کنید.

و حتی اگر در حال حاضر مجرد هستید، ممکن است حال دل تان با دوستی خوب شود که برای خندیدن و گوش دادن به حرف های شما کنارتان حضور دارد.

دو فنجان، نمادی از تعامل متقابل است که در آن یک رابطه بده بستان دارد. و چقدر زیباست!

فال تاروت

متولدین شهریور

 

کارت تاروت: هشت شمشیر

ممکن است احساس کنید اخیرا تحت فشار زیادی قرار گرفته اید و ممکن است ندانید چگونه از یک مسیر دشوار خارج شوید. اکنون زمانی است که باید آرام بمانید و با ذهنی باز به گزینه های خود فکر کنید.

شما به راحتی می توانید احساس ناراحتی و پریشانی کنید. ممکن است احساس کنید که تحت تاثیر قرار گرفته اید و مغلوب مشکلات شده اید، اما سرانجام همه این ناملایمات را خودتان تعیین می کنید. پس به خودتان ایمان داشته باشید!

 

متولدین مهر

 

کارت تاروت: یک شمشیر

شما باید تنها یک تصمیم بگیرید، و زمانی که این کارت را دریافت می کنید، مطمئنا انتخاب درستی خواهید داشت. این کارت یک کارت شانس است.

امروز خود را درخشان در نظر بگیرید. ذهن شما مملو از خرد است و کارهایی که تصمیم به انجام آن ها می گیرید می توانند به طلا تبدیل شوند.

 

متولدین آبان

 

کارت تاروت: نوباوه شمشیر

امروز، ممکن است چیزی بشنوید که از شنیدن آن چندان خوشحال نخواهید شد. ممکن است دوست داشته باشید حقایق را انکار کنید و از حقیقت اجتناب کنید، بنابراین شخصی را که آن را به شما گفته است سرزنش خواهید کرد.

اما شما باید حقایق را تایید کنید و آن ها را با عقل بسنجید. سعی نکنید آنچه را که می شنوید دروغ فرض کرده و انکارش کنید! شما باید آنچه را که دریافت کرده اید بررسی کنید و ببینید آیا دقیق است یا خیر.

 

متولدین آذر

 

کارت تاروت: جهان

خیلی خوب است که احساس کنید تمام آنچه را که نیاز دارید در اختیار دارید، و امروز، قلب شما پر از احساس قدردانی است. شما می توانید تمام نعمت های خود را ببینید و آن ها را بشمارید.

شما قادرید از اینکه زندگی تان رو به بهبود است و سخت تلاش کرده اید تا به نتیجه برسید، احساس خوشحالی و اعتماد به نفس داشته باشید. به خودتان تبریک بگویید!

 

متولدین دی

 

کارت تاروت: هفت چوبدست

امروز ساکت و آرام باشید. روز خوبی برای لذت بردن از خلوتی آرام و هر چیزی است که با سکوت همراه است.

به خود فرصت دهید تا از طبیعت لذت ببرید و لحظات تان را با تلفن همراه خود هدر ندهید. در عوض، در هوای تازه نفس بکشید و ذهن خود را آرام کنید. بگذارید بصیرت و شهود به سراغ شما بیاید.

 

متولدین بهمن

 

کارت تاروت: ماه

دوست ندارید کسی دروغ بگوید، اما امروز ممکن است بخشی از وجود شما کنجکاو شود و احساس کند که نمی تواند به یک فرد اعتماد کند.

به جای پایان دادن به یک دوستی یا رابطه، بهتر است در کنار او بمانید تا به اصل موضوع پی ببرید.

 

متولدین اسفند

 

کارت تاروت: راهبه

شما همیشه نمی توانید شیوه انجام کارها را تغییر دهید، و این تصمیم بزرگی است که آن را بپذیرید و ببینید که چگونه برایتان کار خواهد کرد.

ممکن است هنگام پیشرفت به مانعی برخورد کنید، بنابراین به جای تلاش خارجی برای مبارزه با آن مانع، متوجه خواهید شد که باید آن را بپذیرید و در جهت تغییر آن تلاش کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی