شمانیوز
شما نیوز

رتبه بندی معلمان

آموزش و پرورش برای رتبه بندی معلمان شرط گذاشت

وزیر آموزش و پرورش برا تکمیل رتبه بندی معلمان شرط جدید گذاشت.

آموزش و پرورش برای رتبه بندی معلمان شرط گذاشت

به گزارش شمانیوز  : رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در کنگره انجمن های اسلامی دانش آموزان یک شرط را برای تکمیل اصلاح رتبه بندی معلمان مطرح کرد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان آغاز شده و در حال نظرسنجی از معلمان هستیم تا مقدمه‌ای بر تدوین آیین‌نامه نهایی باشد. نمی‌توانیم زمانی برای اتمام اصلاح اعلام کنیم؛ روند اصلاح بستگی به حجم مشارکت معلمان دارد.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، دیروز ۲۷ شهریورماه در حاشیه مراسم افتتاحیه اجلاسیه دوم چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در جمع خبرنگاران در رابطه با اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری بیان کرد: اعلام این نتایج تابع همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش است، اجازه بدهید از سازمان سنجش پیگیری داشته باشیم؛ آنها داده‌های نهایی را اعلام می‌کنند ولی ممکن است که جواب‌ها با تأخیر اعلام شود.

وی در خصوص سرویس مدارس گفت: طبق قانون که در هیئت دولت تصویب شده است ساماندهی سرویس مدارس و تخصیص خودرو به سرویس بر عهده شهرداری‌هاست؛ البته آموزش و پرورش همواره در این زمینه کمک کرده است.

صحرایی در خصوص اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان گفت: اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان آغاز شده و در حال نظرسنجی از معلمان هستیم تا مقدمه‌ای بر تدوین آیین‌نامه نهایی باشد. نمی‌توانیم زمانی برای اتمام اصلاح اعلام کنیم؛ روند اصلاح بستگی به حجم مشارکت معلمان دارد. باید مشارکت به قدری بالا باشد که بتوان به داده‌های نظرسنجی اتکا کرد

منبع : اندیشه معاصر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied