شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | النصر

بازی پرسپولیس و النصر | لحظه به لحظه با حواشی و بازی پرسپولیس و النصر

حواشی و اتفاقات حضور رونالدو و النصر در ایران همچنان ادامه دارد و با شور و حال خاصی دنبال می‌شود.

بازی پرسپولیس و النصر | لحظه به لحظه با حواشی و بازی پرسپولیس و النصر

به گزارش شمانیوز: یک روز پس از ورود به ایران، همچنان تب حضور النصر در ایران داغ است. روز گذشته استقبال باورنکردنی طرفداران رونالدو در فرودگاه و هتل باعث شد تا النصر قید برگزاری تمرین رسمی در ورزشگاه آزادی را بزند تا بازیکنان این تیم امروز برای اولین بار پای به این استادیوم بگذارند.

نکته مهم این است که بازی امروز ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد اما هواداران رونالدو به امید دیدن او، راهی هتل اسپیناس پالاس شده‌اند و امیدوارند هرطور که شده، فوق‌ستاره را از نزدیک ببینند.

 

 

 

ترکیب النصر مقابل پرسپولیس:

نواف العقیدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، حسین قاسم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غریب، اوتاویو، رونالدو، سادیو مانه.

 

رونالدو

 

ترکیب پرسپولیس مقابل النصر:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری، وحید امیری

 

رونالدو

 

النصر عربستانباشگاه النصر با انتشار طرحی با حضور سرمربی و ستارگان خود به استقبال بازی با پرسپولیس رفته است.

پروژه‌ پرچم‌نمایی پرسپولیس برای نمایش نام این تیم از همین حالا شور و حال خاصی به ورزشگاه آزادی بخشیده است.

نمایی از نیمکت تیم میهمان که دقایقی بعد میزبان ستاره‌های النصر خواهد بود.

 

رونالدو

رونالدو

 

تیم النصر با اسکورت‌های ویژه‌ای هتل اسپیناس پلاس را به مقصد استادیوم آزادی ترک کرده است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد هواداران مشتاق رونالدو بار دیگر با بدرقه کاروان این تیم، شرایط را برای خروج ستاره‌های النصر به سمت استادیوم سخت کردند.

دیدار رونالدو با فاطمه حمامی نیز سریعا در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشت و دو صفحه پرمخاطب عربستانی در توییتر نیز به این موضوع واکنش نشان دادن.

 

رونالدو

 

فاطمه حمامی به آرزویش رسید: هوادار معلول ولی پرتوان پرسپولیس با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد.

 

28 شهریور 1402 ساعت 20:15

یحیی گل‌محمدی: با توجه به اینکه در گروه سختی هستیم، به بچه‌ها گفتم خیلی مهم است که در بازی‌های خانگی پیروز شویم. قطعا بازی راحتی نیست و باید دوندگی خوبی داشته باشیم. می‌دانیم سخت است اما تمام تلاش‌مان می‌کنیم و تا آخرین نفس برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

 

28 شهریور 1402 ساعت 20:21

فرم لیست بازی پرسپولیس - النصر. احتمالا این تقابل پرسپولیس با پر‌ستاره‌ترین حریفش در تاریخ لیگ قهرمانان است؛ رونالدو، مانه، لاپورت و ...

 

رونالدو

 

28 شهریور 1402 ساعت 20:47

النصر عربستانکارمندان سفارت عربستان برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

رونالدو

 

28 شهریور 1402 ساعت 20:58

النصر عربستاناعضای تیم فوتبال النصر ساعت یک و نیم بامداد با پروازی اختصاصی از تهران به ریاض خواهند رفت تا سفر پرماجرای رونالدو به ایران در کمتر از ۴۸ ساعت پایان برسد.

 

28 شهریور 1402 ساعت 21:30

رضا درویش در توضیخی درباره حضور دخترش در مراسم استقبال از کریستیانو رونالدو اینطور توضیح داد: برخی حسادت می‌کنند. او به عنوان مترجم حضور داشت.

 

28 شهریور 1402 ساعت 21:31

مسئولان ورزشگاه آزادی در اقدامی عجیب برای پوشاندن سکوهای تخریب‌شده استادیوم از بنری که لوگوی کاشیما آنتلرز ژاپن، حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ روی آن وجود دارد، استفاده کرده‌اند.

 

28 شهریور 1402 ساعت 21:42

مهدی ترابی در دقیقه 6 بازی مصدوم شد و در حالی که پرسپولیس مهمترین ستاره خود را از دست رفته می‌دید، شهاب زاهدی جای او را گرفت.

 

28 شهریور 1402 ساعت 21:43 // کری خوانی علی پروین برای رونالدو

 

28 شهریور 1402 ساعت 21:54

کریس رونالدو علی بیرانوند بعد از جام جهانی 2018 برای اولین بار رودرروی هم قرار می‌گیرند. بیرانوند در یک هفته گذشته به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بود اما سرانجام به این بازی رسید.

رونالدو

 

28 شهریور 1402 ساعت 22:00

بیشتر عکاسان پشت دروازه پرسپولیس مستقر هستند تا عکس‌های خود را از کریستیانو رونالدو بگیرند. این در حالی است که پشت دروازه النصر حدود 8 عکاس نشسته که یک نفر از آنها عکاس رسمی پرسپولیس است.

 

28 شهریور 1402 ساعت 22:14

در دقیقه 40 شروع دیرهنگام علیرضا بیرانوند باعث شد تا داور کره‌ای یک هشدار جدی به او بدهد و احتمالا دفعه بعدی کارت زرد به بیرانوند داده خواهد شد.

 

28 شهریور 1402 ساعت 22:15

لحظه مصدومیت کریستیانو رونالدو از دریچه دوربین گتی ایمیج. سروصدای او به حدی بالا بود که خبرنگاران هم نگران فوق ستاره شدند.

رونالدو

 

28 شهریور 1402 ساعت 22:50

با اخراج میلاد سرلک و خروج مهدی ترابی، خط هافبک پرسپولیس از شش نفر به 4 نفر کاهش یافته است.

 

دقیقه 61: ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین با خطا روی علی نعمتی را سعید صادقی به پشت لاپورت فرستاد و می‌توانست منجر به گل اول پرسپولیس شود، اما ضربه سر شهاب زاهدی با فاصله زیاد از دروازه النصر به بیرون رفت.

 

دقیقه 66: شوت پشت محوطه عبدالرحمن غریب را بیرانوند در دو مرحله جمع کرد.

 

گل اول النصر به پرسپولیس در دقیقه ۶۲

 

28 شهریور 1402 ساعت 23:03

سرانجام بعد از یک ساعت قفل دروازه پرسپولیس شکست و این عبدالرحمن بود که دروازه سرخپوشان را گشود.

 

28 شهریور 1402 ساعت 23:04

برای دومین بار در نیمه دوم پرسپولیس توپ را وسط زمین میکارد. آب سرد بر پیکره شاگردان یحیی!

 

گل دوم النصر توسط محمد الهاشم در دقیقه 62

 

28 شهریور 1402 ساعت 23:18

رونالدو چهار موقعیت برای گلزنی داشته، اما هنوز نتوانسته دروازه بیرانوند را باز کند.

 

النصر عربستان با پیروزی 2 بر صفر مقابل پرسپولیس تهران به صدر جدول رده بندی رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied