شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن | تمیز کردن سینک

نکات طلایی برای براق کردن سینک | با ترفند های زیر سینکتو براق کن

نکات طلایی برای براق کردن سینک | با ترفند های زیر سینکتو براق کن

تمیز کردن و براق کردن سینک برای هر آشپزخانه ای واجب است. همه خانم خانه دار به دنبال راهی برای تمیز کردن سینک ظروف شویی هستند. پس حتما مقاله زیر را مطالعه کنید تا روش تمیز کردن سینک را بیاموزید.

تمیز کردن سینک ظرف شویی دغدغه هر خانمی است. سینک ظروفشویی انواع مختلفی دارد. برای تمیز کردن سینک باید اول نوع آن را بشناسید. روش های مختلفی برای تمیز کردن سینک وجود دارد. در ادامه ما به شما آموزش می دهیم چگونه سینک ظرفشویی استیل را تمیز کنید تا برق بیوفتد.

 

استفاده از نمک دریایی و لیمو  برای تمیز کردن سینک ظرفشویی 

 

مواد موردنیاز: یک‌سوم فنجان نمک دریایی،نصف یک لیموی کامل

ترکیب لیمو و نمک دریایی برای تمیز کردن سینک ظرفشویی بی نظیر است. آب‌لیمو تمیزکننده‌ای طبیعی است و برای پاک‌کردن آثار چربی و آلودگی بسیار خوب است. نمک نیز خاصیت سایندگی طبیعی دارد و به تمیزشدن هرچه بهتر سینک کمک می‌کند. در ضمن، این مواد در هر خانه ای وجود دارد.

برای تمیز کردن سینک ظرفشویی با این ترکیب، لیمو را از وسط نصف کنید. یکی از نیمه‌های لیمو را بردارید و آن را داخل ظرف نمک فرو کنید تا نمک‌ها به سر آن بچسبند. درآخر لیمو را مانند برس در دست بگیرید و آن را روی سینک بکشید. به این طریق می‌توانید سینکتان را تمیز و براق کنید.

تمیز کردن

سرکه سفید لکه‌های سینک ظرفشویی استیل را پاک می‌کند

 

سرکه سفید یک پاک‌کننده قدرتمند است که مانع حساسیت پوستی می‌شود. اگر روی سینک ظرفشویی استیل لکه آب، چربی یا لکه غذایی قرار دارد، بهترین شیوه پاک کردن لکه سینک استیل، استفاده از سرکه سفید است که به راحتی لکه‌های را پاک و تمیز می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی