شمانیوز
شما نیوز

استقلال | بیرانوند

عصبانیت یک استقلالی از گلر پرسپولیس

پاسخ کریمی درباره ماجرای بیرانوند نشان می‌دهد که احتمالاً او پیشنهاد مالی ادعا شده از سوی دروازه‌بان پرسپولیس را تأیید نمی‌کند.

عصبانیت یک استقلالی از گلر پرسپولیس

به گزارش شمانیوز : استقلال با ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی در طول تاریخ خود، پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال ایران است و با ۲ عنوان قهرمانی، ۲ جایگاه نایب قهرمانی و ۳ مقام سومی در لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در تاریخ این رقابت‌ها و چهارمین تیم برتر قارهٔ آسیا شناخته می‌شود.استقلال  ۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، ۱۰ قهرمانی در لیگ‌های فوتبال ایران، ۷ قهرمانی در جام حذفی ایران، ۱ قهرمانی در سوپر جام ایران، ۱۳ قهرمانی در جام باشگاه‌های تهران، ۴ قهرمانی در جام حذفی تهران و ۱ قهرمانی در سوپر جام تهران از افتخارات رسمی داخلی و بین‌المللی این تیم هستند.استقلال با ده قهرمانی، دومین تیم پرافتخار لیگ‌های فوتبال ایران و با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی ایران است. آبی‌های تهرانی ۱۰ بار فاتح فرمت‌های مختلف لیگ سراسری فوتبال ایران شده‌اند.

استقلال

 

علیرضا بیرانوند اخیراً با حضور در یک برنامه تلویزیونی بار دیگر حاشیه‌ساز شده و صحبت‌هایی به زبان آورده که جنجال‌هایی هم برای باشگاه پرسپولیس و هم استقلال ایجاد کرده است. دروازه‌بان پرسپولیس در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد که از باشگاه استقلال 110 میلیارد تومان پیشنهاد مالی دریافت کرده است. این پیشنهاد در زمان مدیریت حجت کریمی به دروازه‌بان پرسپولیس داده شده است اما آیا چنین آفری صحت داشته است؟
 با حجت کریمی، مدیر سابق استقلال که اکنون خارج از ایران به سر می‌برد تماس گرفتیم و از او پرسیدیم: شما پیشنهاد 110 میلیاردی به بیرانوند را تأیید می‌کنید؟ حجت کریمی قدری مکث کرد و در پاسخ به این سؤال فقط همین جمله را به زبان آورد: بیرانوند را ولش کن.
پاسخ کریمی درباره ماجرای بیرانوند نشان می‌دهد که احتمالاً او نه پیشنهاد مالی ادعا شده از سوی دروازه‌بان پرسپولیس را تأیید می‌کند و نه اینکه علاقه‌ای دارد اساساً درباره این بازیکن صحبتی به میان آورد. البته نظری جویباری، معاون سابق استقلال هم در جریان پیشنهاد ارائه شده به بیرانوند قرار داشت که او نیز چنین اعداد و ارقام ادعا شده را تأیید نکرده است و این رقم 95 میلیارد تومان اعلام کرده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied