شمانیوز
شما نیوز

بارسلونا

لیست جذاب ۶ نفره بارسلونا در نقل‌وانتقالات سال ۲۰۲۴

سانچو و مارسیال در لیست شش نفره باشگاه بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات بعدی حضور دارند.

لیست جذاب ۶ نفره بارسلونا در نقل‌وانتقالات سال ۲۰۲۴

بارسلونا نام جیدون سانچو و آنتونی مارسیال را در فهرست نهایی شش نفره نقل و انتقالات خود قرار داده است. گفته می‌شود که قهرمان اسپانیا در تابستان آینده همچنین به دنبال جذب کای هاورتس و جورجینیو در تیم آرسنال است.

مشکلات مالی بارسا در فصل‌های اخیر تاثیر مستقیمی بر نقل و انتقالات آنها داشت و آنها برای مدیریت مشکلات خود مجبور شدند به بازیکنان آزاد، شکست خورده‌ها و بازیکنان نامحبوب تیم‌های برتر اروپا نگاه کنند. طبق گزارش موندو دپورتیوو، آنها این رویکرد را در برنامه‌های خود برای تابستان آینده در پیش گرفته‌اند. این گزارش مدعی است که بارسا لیستی شش نفره از اهداف مورد نظر خود تهیه کرده است که شامل سانچو و مارسیال می‌شود.

سانچو از ۲۶ آگوست به دلیل درگیری با اریک تن‌هاخ برای یونایتد بازی نکرده است. سرمربی شیاطین سرخ حتی او را از حضور در هر گونه فعالیت تیم اصلی محروم کرده و دشمنی آنها همچنان ادامه دارد. در نتیجه، به نظر می‌رسد آینده سانچو در اولدترافورد به پایان رسیده و رم هم مانند بارسلونا این بازیکن را زیر نظر دارد.

در همین حال، مارسیال نیز تا اینجای فصل برای پیدا کردن شانس ثابت در تیم تقلا کرده و در آخرین سال قرارداد خود قرار دارد. این بازیکن فرانسوی همچنین در اوایل این ماه در بازی مقابل برایتون به جای راسموس هویلون وارد زمین شد و توسط هواداران خودی هو شد.

ژاوی فقط به بازیکنان یونایتد نگاه نمی‌کند و طبق این گزارش به زوج آرسنالی هاورتس و جورجینیو هم توجه دارد. هر دو نفر امسال به توپچی‌ها پیوستند؛ جورجینیو در ژانویه و هاورتس در تابستان. میکل آرتتا هنوز در این فصل جورجینیو را ترکیب اصلی قرار نداده و قرارداد این بازیکن در سال ۲۰۲۴ تمام می‌شود. از سوی دیگر، هاورتس از زمان پیوستن به باشگاه مشکل فرم داشت و هنوز گل یا پاس گلی در این فصل ثبت نکرده است. او همچنین برای سفر به اورتون در اوایل این ماه کنار گذاشته شد و در دربی هفته گذشته شمال لندن دوباره روی نیمکت نشست.

فهرست شش نفره بارسلونا شامل بازیکنانی خارج از لیگ برتر هم می‌شود. ماتایس دی‌لیخت، مدافع بایرن‌مونیخ، تنها گزینه دفاعی آنهاست و این بازیکن هم از مدت زمان بازی برای غول‌های آلمانی ناراضی است. بلوگرانا همچنین یکی از باشگاه‌هایی است که نیکو ویلیامز، مهاجم باشگاه اتلتیک را زیر نظر دارد. در حالی که کمتر از یک سال از قرارداد این وینگر اسپانیایی باقی مانده، در این فصل در چهار بازی لالیگا چهار پاس گل داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied