شمانیوز
شما نیوز

استقلال | مسابقه

استقلال شرایط مسابقه دادن را ندارد

اهالی فوتبال می‌دانند تنها روش رسیدن به هماهنگی تاکتیکی در یک تیم فوتبالی بازی کردن و مسابقه دادن است.

استقلال شرایط مسابقه دادن را ندارد

به گزارش شمانیوز :  استقلال با ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی در طول تاریخ خود، پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال ایران است و با ۲ عنوان قهرمانی، ۲ جایگاه نایب قهرمانی و ۳ مقام سومی در لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در تاریخ این رقابت‌ها و چهارمین تیم برتر قارهٔ آسیا شناخته می‌شود.استقلال  ۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، ۱۰ قهرمانی در لیگ‌های فوتبال ایران، ۷ قهرمانی در جام حذفی ایران، ۱ قهرمانی در سوپر جام ایران، ۱۳ قهرمانی در جام باشگاه‌های تهران، ۴ قهرمانی در جام حذفی تهران و ۱ قهرمانی در سوپر جام تهران از افتخارات رسمی داخلی و بین‌المللی این تیم هستند.استقلال با ده قهرمانی، دومین تیم پرافتخار لیگ‌های فوتبال ایران و با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی ایران است. آبی‌های تهرانی ۱۰ بار فاتح فرمت‌های مختلف لیگ سراسری فوتبال ایران شده‌اند.

 

اگر نگاهی به مسابقات حریفان تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و نساجی بیندازیم متوجه می‌شویم که آنها نه تنها مسابقات هفتگی‌شان را تعطیل نکرده‌اند بلکه خودشان را در کوران مسابقات لیگ و جام حذفی قرار دادند تا در شرایط مسابقه به مصاف نمایندگان کشورمان بیایند.

 

باعث تاسف است که ما لیگ مان ا تا این اندازه دست کم می‌گیریم و آن را به راحتی آب خوردن تعطیل می‌کنیم.

 

یکی از تیم‌هایی که در لیگ برتر کشورمان دارای تماشاگر میلیونی و طرفداران پرشمار در سطح کشور و خارج از آن است استقلال نام دارد. تیمی که به تازگی ۷۸مین سالگرد تاسیسش را پشت سر گذاشته با بیش از ۲۰ میلیون جمعیت در کشور (گرچه برخی آن را بیش از ۳۰ میلیون برآورد می‌کنند) این روزها نه تنها تمرین نمی‌کند بلکه در شرایط اعتصاب قرار گرفته و الان در حالی که سایر تیم‌ها خودشان را برای بازگشت به لیگ برتر از هفته هفتم آماده می‌کنند استقلالی‌ها قادر به برگزاری تمریناتشان هم نیستند. هرچند که عنوان شد با واریز پول اسپانسر به حساب بازیکنان باشگاه، تمرینات از سر گرفته می‌شود اما وقفه چند روزه در تمرینات قطعاً به ضرر نکونام و شاگردانش خواهد بود.

 

بازیکنان تیم استقلال باید تا فرصت باقیمانده در روز مسابقه با مس رفسنجان حداقل دو بازی دوستانه دیگر برگزار کنند. برگزاری این دو مسابقه می‌تواند بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار بدهد. گرچه اگر با صعود تیم امید به دور نیمه نهایی دوباره بازی استقلال (به دلیل داشتن بازیکن در این تیم) لغو نشود!

 

قطعاً تمرین کردن صِرف آنقدر که مسابقه دادن به یک تیم انرژی و روحیه می‌دهد کارایی لازم را ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied