شمانیوز
شما نیوز

اخبار اجتماعی

با این ترفندت همسرت را به خودت جذب کن

احتمالا شماهم مردانی را دیده اید که عاشق و شیفته همسرشان هستند، اگر شماهم دوست دارید قلب همسرتان را تسخیر کنید باید ترفند هایی را در رفتارتان به کار ببرید.

با این ترفندت همسرت را به خودت جذب کن

به گزارش شمانیوز؛ مهمترین راز همسرداری به تسخیر قلب همسر ختم می شود. حتما شما هم در آقایانی را در دیده اید که عاشق و شیفته همسر خود هستند و به قول معروف حاضرند جان خودرا فدای عشق زندگی شان کنند.

تمجید و تحسین همسر

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، هرگز اجازه نمی دهند که افکار منفی به سراغشان آید. گرچه همسر این خانم ها نیز اخلاق هایی دارند که مورد پسند آنها نیست اما این خانم ها بیشتر خوبی های همسر را می بینند و از تحسین او غافل نمی شوند.

چند وقت است که از ظاهر همسرتان تعریف و تمجید نکردید؟ اندامش، قدرتش، تلاشش، پوشش او و.... کافیست یک جمله فقط یک جمله تحسین برانگیز که به او قدرت دهد را به زبان آورید و این قدرت را به همسرتان هدیه کنید.

سرزنش نکردن همسر

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، دائم غر نمی زنند، شکایت نمی کنند و از همه مهم تر سرزنش نمی کنند. آنها می‌دانند که اگر یکی از اعضای خانواده یا دوستان همسرشان حرفی زده یا رفتاری از خود نشان داده که مورد پسند نبوده است، ربطی به همسرتان ندارد و مقصر شخص دیگری است. آنها می‌دانند اگر در ترافیک مانده اند و به قرار شان نرسیدند، اگر بیمار شده اند، اگر با همکاران بحث کرده اند و... مقصرهمسرنیست.

قهر نکردن

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، روش قهر کردنشان نیز متفاوت است. این خانم ها هنگامی که با همسرشان مشکلی دارند و مشاجره می کنند، خانواده هارا در جریان قرار نمی دهند، قهر نکرده و منزل را ترک نمی کنند، جای خوابشان را تغییر نمی دهند، بلکه مشکل را با منطق و برخورد صحیح حل می کنند.

ابراز احساسات

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند،تنها منتظر ابراز احساسات از طرف همسرشان نمی مانند بلکه می‌دانند مردان برخلاف ظاهرشان علاقمند به شنیدن ابراز احساسات هستند و جملاتی نظیر:دوستت دارم، دلم برایت تنگ شده، احساس خوبی به من میدهی و... را به همسرشان می گویند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی