شمانیوز
شما نیوز

اخبار ورزشی

فوتبالیست زن زیبا دایرکت خواننده رپ را لو داد!

آلیشا لمان، ستاره استون ویلا، خواسته دریک خواننده رپ را از طریق اینستاگرام فاش کرد.

فوتبالیست زن زیبا دایرکت خواننده رپ را لو داد!

به گزارش شمانیوز؛ آلیشا لمان، ستاره استون ویلا، خواسته دریک خواننده رپ را از طریق اینستاگرام فاش کرد.لمان از طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی برخوردار است. گویا در چند روز گذشته دریک به او پیام داده و لمان آنچه را که او گفته فاش کرده است.

این بازیکن ملی‌پوش سوئیسی پس از پیامی که خواننده رپ متولد کانادا در اینستاگرام به او ارسال کرد، درخواست خصوصی دریک خواننده مشهور موسیقی را فاش کرد.

لمان لمان در پاسخ به سوالی درباره معروف‌ترین شخصی که با او صحبت کرده بود، گفت: «سه روز پیش بود. دریک به من نامه نوشت! او از من پیراهن خواست.»

لمان یکی از کسانی است که بیشترین فالوور را در بین تمام ورزشکاران دنیای فوتبال دارد و تنها در اینستاگرام بیش از 15 میلیون نفر او را دنبال می‌کنند. لمان در گفت‌وگو با talkSPORT در مورد فالوورهای بسیار زیادش و مشکلات ناشی از آن گفت: «بعضی مردم فقط اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی را می‌بینند و حتی نمی‌دانند که من واقعاً فوتبال بازی می‌کنم، در حالی که اگر یک هفته عکس فوتبالی منتشر نکنم، مردم می‌گویند او حتی بازی نمی‌کند.»

لمان افزود: «فکر می‌کنم گاهی اوقات کمی سخت باشد. مشخص است که چطور بازی می‌کنم و هر روز تمرین می‌کنم، مثل هر کس دیگری هر آخر هفته بازی می‌کنم و گاهی اوقات سخت است زیرا از شما عکس می‌گیرند. من هر روز سخت کار می‌کنم. می‌خواهم بهترین نسخه خودم در فوتبال باشم و این اولویت من در زندگی است.»

مهاجم ویلا آخر هفته پیش رو پس از بازگشت در سوپر لیگ زنان به میدان خواهد رفت، چرا که آنها به شمال لندن می‌روند تا روز یکشنبه با آرسنال روبه‌رو شوند.

 

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied