شمانیوز
شما نیوز

اینستاگرام | قابلیت اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام | اینستاگرام مخاطبانش را سورپرایز کرد

اینستاگرام یک اپلیکیشن محبوب در سراسر جهان است و کاربران زیادی دارد؛ اینستاگرام سعی دارد امکانات و قابلیت هایی اضافه کند که سبب بهبود تجربه کاربری شود. قابلیت افزودن استوری یکی از امکانات جالبی بود که اینستاگرام در سال 2018 منتشر کرد و در همان لحظات اولیه توانست کاربران زیادی را به خود جلب کند. بعدها امکان “ کلوز فرند” به آن اضافه شد.

قابلیت جدید اینستاگرام | اینستاگرام مخاطبانش را سورپرایز کرد

به گزارش شمانیوز: اینستاگرام یک اپلیکیشن محبوب در سراسر جهان است و کاربران زیادی دارد؛ اینستاگرام سعی دارد امکانات و قابلیت هایی اضافه کند که سبب بهبود تجربه کاربری شود. قابلیت افزودن استوری یکی از امکانات جالبی بود که اینستاگرام در سال 2018 منتشر کرد و در همان لحظات اولیه توانست کاربران زیادی را به خود جلب کند. بعدها امکان “ کلوز فرند” به آن اضافه شد. بدین صورت که کاربران می توانستند استوری های خود را فقط با لیستی که خودشان می خواستند به اشتراک بگذارند.

کاربران جای خالی کلوز فرند را برای پست ها حس می کردند؛ و اکنون اینستاگرام این امکان را برای پست هم اضافه کرد. از این به بعد کاربران می توانند پست های خود را با Close Friends به اشتراک بگذارند.

 

چندتا از مزایایی که ویژگی جدید اینستاگرام دارد را در ادامه مطرح می کنیم:

اشتراک گذاری با دوستان صمیمی

اگر تا بحال تمایل داشتید فقط برای دسته خاصی از فالورهای خود پست بگذارید و نمی توانستید، خوشحال باشید؛ با فعال شدن امکان کلوز فرند برای پست، اکنون می توانید پست ها را خصوصی تر به اشتراک بگذارید. به این صورت که تنظیمات مربوط به هر پست را برای هر پست به صورت جداگانه فعال کنید، به این ترتیب می توانید مشخص کنید کدام یک از دوستان شما پست تان را ببینند.

 

کنترل حریم خصوصی

قبلا اشتراک گذاری پست فقط در یک حالت امکان پذیر بود و آن هم اشتراک گذاری در حالت پرایوت کردن پروفایل بود؛ اما اکنون نیازی به پرایوت کردن اکانت نیست و می توانید دسته خاصی از مخاطبان را مشخص کنید و برای آن ها پست بگذارید.

 

افزایش اعتماد کاربران در انتشار پست ها

آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام و تیمش در حال کار بر روی ویژگی های جدیدی هستند تا به این جریان متصل شود. این ویژگی ها شامل پست‌های مشترک، مجموعه‌های پست در گفتگوها، یادداشت‌ها و موارد دیگر هستند.

اشتراک گذاری پست با کلوز فرندز یک گام برای حرکت در این مسیر است و به کاربران کمک می کند تا بتوانند راحت تر پست ها را به اشتراک بگذارند. وجود همچین قابلیتی به کاربران کمک می کند تا بتوانند راحت تر و با اعتماد بیشتری پست های خود را به اشتراک بگذارند و بنابراین اشتراک گذاری پست از حالت قبلی بیشتر خواهد شد.

 

اشتراک گذاری پست با اطمینان بیشتری انجام می شود

این تغییر باعث می شود اینستاگرام با جریان های رفتار همگام شود و این امکان را به اینستاگرام می دهد که برای محیط های محدود تر و گروه ها، امکانات بیشتری برای مکالمه در نظر بگیرد.

یکی دیگر از اقداماتی که اینستاگرام در جهت بهبود روابط کاربری و برای افزایش اعتماد کاربران قرار است انجام دهد، امکان ساخت لیست‌ های متعدد برای به‌اشتراک‌گذاری استوری‌ها است؛ به این ترتیب هر استوری را می توان برای گروه خاصی از دوستان تان به اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied