شمانیوز
شما نیوز

طرح‌ها و پوشش‌های بیمه درمان خانواده پارسیان

شرکت بیمه پارسیان با ارایه پوشش بیمه درمان، سعی کرده است تا هزینه های درمانی را از بیماران و خانواده های آنها کاهش دهد. بیمه پارسیان در حال حاضر با بیش از 4000 مرکز درمانی شامل بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز تصویربرداری همکاری دارد. بنابر اعلام مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه پارسیان، "بیمه درمان خانواده" این شرکت در پنج طرح با سقف پوشش‌ها و حق بیمه‌های مختلف بر اساس نیاز مشتریان ارایه می‌شود.

طرح‌ها و پوشش‌های بیمه درمان خانواده پارسیان

به گزارش شمانیوز، طرح های جدید درمان خانواده بیمه پارسیان که از تاریخ 20 شهریور 1402، بازنگری شده است دارای 5 طرح می باشد که متقاضی دریافت این خدمات می بایست یک بیمه نامه حوادث انفرادی یا بیمه عمرانفرادی با شرایط اعلام شده نزد شرکت بیمه پارسیان داشته باشد. اهمیت بیمه درمان تکمیلی با توجه به افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی، دارو و تجهیزات پزشکی و محدودیت‌های بیمه گران پایه در ارایه خدمات، بسیار افزایش داشته و هر روز بر تعداد متقاضیان استفاده از خدمات این بیمه نامه افزوده می‌شود. 

مریم شریفی اصل مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه پارسیان با اعلام این خبر، گفت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای پویا در ارایه خدمات، طرح‌های جدید بیمه درمان خانواده خود را با امکان استفاده از بیش از 4000 مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، تقسیط حق بیمه در هر یک از طرح های درخواستی فراهم کرده است.

وی عدم نیاز به دارا بودن بیمه پایه، دارا بودن حق انتخاب در بین 5 طرح ارایه شده با توجه به نیاز بیمه شده و سقف بودجه ای آنها، عدم وجود محدودیت در انتخاب مرکز درمانی (طرف قرارداد یا غیر طرف قرارداد) را از دیگر امکانات این طرح عنوان کرد و افزود: متقاضیان این بیمه نامه می‌توانند به یکی از نمایندگی ها یا شعب بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه نموده و پس از تکمیل پرسشنامه پزشکی و طی مراحل صدور این بیمه نامه، تحت پوشش خدمات بیمه نامه قرار گیرند.».

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied