شمانیوز
شما نیوز

بهنوش بختیاری | چهره بدون میکاپ بهنوش بختیاری

عکسی بدون میکاپ بهنوش بختیاری لو رفت | خانم بازیگر بدون آرایش هم جذاب است

عکسی کمتر دیده شده و بدون میکاپ بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون را در زیر مشاهده می کنید.

عکسی بدون میکاپ بهنوش بختیاری لو رفت | خانم بازیگر بدون آرایش هم جذاب است

به گزارش شمانیوز : عکسی از چهره بدون میکاپ بهنوش بختیاری منتشر شده است. بهنوش بختیاری بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر ایرانی است. بهنوش بختیاری جز بازیگرانی است که در کارهای خیرخواهانه فعالیت می‌کند. بهنوش بختیاری بیشتر در کارهای طنز و کمدی بازی کرده است. خانم بختیاری برای فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده است. در ادامه عکسی جدید و کمتر دیده شده از چهره بدون میکاپ بهنوش بختیاری را مشاهده می‌کنید.

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.در یک خانواده پنج نفره با سه فرزند به دنیا آمد.

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت، برادرش بهزاد و خواهرش بهناز نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

 

کلاس بازیگری

به پیشنهاد پسر خاله دوستم شقایق که بازیگر تئاتر بود در کلاس های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کردم و آنجا بود که فهمیدم دنیای من، دنیای هنر است.

در آن کلاس ها با نگار عابدی ، سحر صباغ سرشت ، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم که الان هر کدام در عرصه هنر موفق هستند.

 

ازدواج

بهنوش بختیاری تیر ۱۳۸۶ وقتی ۳۲ ساله بود با «محمدرضا آرینم ازدواج کرد، همسرش علاقه ای به حضور در جلوی دوربین ندارد .

 
نحوه آشنایی با همسر

در سال ۱۳۸۴ سرکار سریال «جایزه بزرگ» به کارگردانی مهران مدیری با همسرش محمدرضا که جزو نویسندگان بود آشنا و از همانجا به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی