شمانیوز
شما نیوز

روشن کردن مو | روشن کردن مو بدون دکلره

دیگه برای روشن کردن موهاتو دکلره نکن | روش های ساده برای روشن کردن موها بدون دکلره

شاید شماهم دلتان بخواهد موهای سرتان را روشن کنید ولی دوست نداشته باشید دکلره انجام بدهید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دیگه برای روشن کردن موهاتو دکلره نکن | روش های ساده برای روشن کردن موها بدون دکلره

به گزارش شمانیوز : خیلی از خانم ها دوست دارند رنگ موهای خودشان روشن تر کنند. برای روشن تر کردن رنگ موها خیلی از افراد به آرایشگاه می دهند و هزینه های گزافی خرج می کنند. اما این روزها روش های جدیدی برای روشن کردن رنگ مو بدون دکلره وجود دارد. در ادامه به شما چند روش برای روشن کردن مو بدون دکلره را به شما آموزش می دهیم. 

یکی از روش‌های روشن کردن مو بدون دکلره استفاده از رنگ مو سه صفر است. این رنگ مو در واقع رنگ پیگمنت مو را سفید کرده و می‌توان رنگ دلخواه خود را روی آن پیاده کنید. این روش در برابر روش دکلره آسیب بسیار کمتری به مو خواهد زد. باید دقت کرد که رنگ مو ۰۰۰ می‌تواند مو را تا پایه ۵ برساند و باید از اکسیدان ۹ یا ۱۲ درصد استفاده شود.

رنگ مو ترکیبی روشن بدون دکلره روشن کردن مو با اکسیدان و شامپو

برای روشن کردن مو بدون استفاده از دکلره و با استفاده از اکسیدان، فقط کافی است اکسیدان و رنگ موی  انتخابی خود را بدرستی مخلوط و موها را به آن آغشته کرده سپس در حمام با استفاده از شامپوهای رنگی مخصوص، موی سر را آبکشی کنید. بهتر است حین انجام تمام مراحل از دستکش استفاده کنید.

 

فرمول ترنگ مو ترکیبی روشن بدون دکلره چیست؟

یافتن فرمول ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای تمامی افراد کار راحتی نیست.

زیرا رنگ دانه‌های موی افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. پس نمی‌توان یک روش برای همه افراد توصیه کرد. برای یافتن بهترین فرمول ترکیب مو اول از همه باید به رنگ مو و سپس به رنگ‌پذیری آن دقت کرد.

بعضی از موها با اکسیدان ۹ درصد به راحتی و به اصطلاح آرایشگرها باز می‌شوند ولی بعضی دیگر نیازمند درجات دیگری هستند. در ادامه به بررسی چند آموزش ترکیب رنگ مو بدون دکلره خواهیم پرداخت:

برای روشن شدن موی مشکی شاید نیاز باشد چند مرحله از فرآیند استفاده از اکسیدان را تکرار کنید یا مدت زمان طولانی‌تری را صرف کنید. ممکن است در طی انجام پروسه رنگ مشکی تغییرات رنگی داشته باشد.

 

ترکیب رنگ بلوند عسلی و روشن کردن مو بدون دکلره

رنگ موی بلوند از قدیم مورد توجه بوده است. این رنگ موی جذاب با اغلب رنگ پوست‌ها هماهنگی دارد، اما بیشتر مناسب افرادی است که پوست و چشمانی روشن یا رنگی دارند.

برای بدست آوردن رنگ مو روشن بدون دکلره کاری نسبتا دشوار پیش رو دارید. از آنجایی که هدف این است که پروسه روشن کردن مو بدون دکلره صورت بگیرد، بهتر است با رنگ ۰۰۰ موها را سفید کرده و به پایه ۸ برسانید.

اگر برای بار اول از این روش نتیجه نگرفتید می‌توانید از اکسیدان ۱۲ درصد روی مو استفاده کنید. بهتر است این کار را با فاصله انجام داده و در یک روز تمامی این مراحل را روی مو پیاده نکنید.

بعد از رسیدن به پایه مورد نظر، رنگ موی بلوند طلایی متوسط را با بلوند شکلاتی متوسط ترکیب و سپس اکسیدان ۶ درصد را اضافه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی بود

  • ناشناس

    عالی

تبلیغات متنی