شمانیوز
شما نیوز

چاقوکشی در فوتبال

(ویدیو) چاقوکشی در حد مرگ در فوتبال تهران | مربی این بازی کشته شد؟

جنجال وحشتناک و درگیری ترسناک امروز در مسابقات فوتبال تهران، نزدیک بود به مرگ یک مربی فوتبال ختم شود!

(ویدیو) چاقوکشی در حد مرگ در فوتبال تهران |  مربی این بازی کشته شد؟

به گزارش شمانیوز؛ داستان این درگیری از این قرار است که در پایان مسابقه امروز پرسیان ایرانیان و پارسان اسلامشهر، وقتی داوران زمین را ترک کردند، یک فرد که گویا از مربیان تیم پرسیان ایرانیان بوده با دو نفر از اراذل و اوباش از روی سکو به کنار زمین آمده و شروع به زد و خورد با افراد مختلف می‌کند.

به دنبال این درگیری‌ها یکی از بازیکنان پرسیان به همراه مربی خود به شکلی غیرقابل باور با بازیکنان حریف وارد درگیری می‌شوند. هم چنین یکی از اعضای کادر پارسان مهر اسلامشهر به همراه بازیکن این تیم نقشی عجیب در درگیری‌ها ایفا کردند و این اتفاق باعث می‌شود زدوخورد به اوج برسد.

در نهایت اما اتفاق وحشتناک در بیرون ورزشگاه رخ داده و یکی از بازیکنان پرسیان بعد از فحاشی و تهدید افراد تیم حریف، بیرون ورزشگاه با یک چاقو مربی تیم حریف را با به شکلی زخمی کرد که نوع آسیب وارد شده و شدت درگیری نزدیک بود به مرگ این فرد منجر شود.

درگیری‌های شدید فیزیکی در فوتبال تهران به اوج رسیده و کار به چاقو کشی‌ و تهدید جان افراد رسیده است. باید دید واکنش هیات فوتبال تهران، ارکان قضایی و فدراسیون فوتبال و سایر نهادها به این فجایع چه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied