شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی | تیم ملی فوتبال

اخبار ورزشی | آخرین خبر از وضعیت تیم ملی ایران

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درمورد جزئیات سفر اخیر خود به قطر توضیحاتی ارائه کرد.

اخبار ورزشی | آخرین خبر از وضعیت تیم ملی ایران

به گزارش شمانیوز : مهدی نبی درمورد آخرین وضعیت برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: بازیکنان از ۱۱ یا ۱۲ دی به اردوی تیم ملی می‌آیند. ۱۹ دی پشت درهای بسته با تیم ملی اندونزی در قطر، یک بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم‌. درصدد هستیم در صورت امکان قبل از اعزام به قطر یک بازی تدارکاتی در تهران داشته باشیم که هنوز قطعی نیست.

وی درمورد سفر اخیر خود با مهدی خراطی و سعید الهویی به قطر، عنوان کرد: نشستی را با منصور، مسئول ستاد برگزاری مسابقات جام ملت‌ها داشتیم و در کنارش از محل اقامت و تمرین تیم ملی بازدید کردیم. مسائل مورد نیاز تیم برای حضور در در دوحه را بررسی کردیم که ان‌شاءالله به استانداردها نزدیک شود تا بتوانیم فضای تمرینی و اقامتی خوبی را برای بچه های تیم ملی فراهم کنیم.

نایب رئیس اول فدراسیون درمورد انتقادات مطرح شده نسبت به شرایط داوری و احتمال اضافه یا کم شدن فردی در کمیته داوران، گفت: هفته گذشته در تهران نبودم!

نبی درخصوص انتقادات مطرح شده به خداداد افشاریان با توجه به حواشی موجود، توضیح داد: افشاریان جزء افرادی است که سال ها در داوری سابقه داشته و معمولا هرگونه انتصابی یا مواردی از این دست در هیات رئیسه مطرح می‌شود. تا این لحظه نیز هیچ موضوعی در این خصوص مطرح نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied