شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | کدام مدارس فردا چهارشنبه 22 آذر1402 تعطیل هستند ؟

به دلیل تداوم آلودگی هوا و بارش برف بعضی از کلان شهرها پیش بینی می‌شود، چهارشنبه مورخ 22 آذر ۱۴٠۲برخی مناطق مدرسه‌هایشان تعطیل بشود.

تعطیلی مدارس | کدام مدارس فردا چهارشنبه 22 آذر1402 تعطیل هستند ؟

به گزارش شمانیوز: با توجه به تداوم آلودگی هوا  و بارش برف در برخی از استان‌ها و کلان شهرهای بزرگ احتمال تعطیلی مدارس در این مناطق وجود خواهد داشت. در این خبر به جزئیات تعطیلی مدارس در روزچهارشنبه می‌پردازیم. در ادامه جدیدترین خبر درباره تعطیلی مدارس استان‌ها را می‌خوانید.

تاکنون  خبری مبنی بر تعطیلی روزچهار شنبه 22 آذر به دست ما نرسیده است. هر لحظه که اطلاعیه ای جدیدی از وزارت آموزش و پرورش اعلام شود به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

شاخص کیفیت هوای شهر تهران در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۰ قرار دارد و به آن معناست که هوای شهر تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است.
این در حالی است که شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۹۲ قرار داشته است.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر به دنبال آلودگی هوا در خوزستان با علائم تنفسی راهی مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه شدند.
در هفته جاری روزانه به طور متوسط ۵۵۰ تا ۶۰۰ نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که دیروز با مراجعه ۶۰۰ نفر بیشترین آمار ثبت شده است.
تمامی مراجعان با حال عمومی مساعد از بیمارستان‌ها مرخص شدند و بستری طولانی مدت و یا در بخش مراقبت‌های ویژه گزارش نشده است.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان:

با توجه به سکون جو، وارونگی دما و افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر غیرحضوری خواهد بود.

این خبر تکمیل می شود. ..

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی