شمانیوز
شما نیوز

رونالدو | کفش طلای جهان

اخبار ورزشی | کفش طلای جهان در دستان رونالدو؟

رونالدو در بین سه نفر نامزدی کسب عنوان بهترین گلزن سال قرار دارد و احتمال زیادی وجود دارد تا کفش طلایی نصیب او شود.

اخبار ورزشی | کفش طلای جهان در دستان رونالدو؟

به گزارش شمانیوز: رونالدو، کاپیتان النصر عربستان، ساعات کمی تا کسب عنوان بهترین گلزن سال فاصله دارد.

در سال 2023 رقابت شدیدی بین کریستیانو رونالدو، هری کین (مهاجم بایرن مونیخ) و ارلینگ هالند (بهترین گلزن منچسترسیتی) برای کسب عنوان بهترین گلزن جهان برقرار بوده است.

هری کین پس از گلزنی برابر اشتوتگارت در هفته پانزدهم بوندسلیگا، با 51 گل و تنها یک گل بالاتر از رونالدو و هالند در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت اما نکته مهم اینکه این بازیکن تا پایان سال 2023 تنها در یک بازی دیگر (برابر وولفسبورگ) شرکت خواهد کرد و تنها در این مسابقه فرصت گلزنی دارد.

از سوی دیگر، هالند نیز به دلیل آسیب‌دیدگی عضلانی در بازی‌های اخیر منچسترسیتی، چه در لیگ برتر انگلیس و چه در جام باشگاه‌های جهان که در حال حاضر در عربستان سعودی برگزار می‌شود، حضور نداشته و سال 2023 را به همین شکل به پایان می‌رساند.

بنابراین کریستیانو رونالدو با توجه به اینکه النصر تا پایان سال سه بازی در پیش دارد، بیشترین شانس را برای کسب عنوان برترین گلزن جهان در سال 2023 دارد. النصر در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای روشن در روزهای 1، 5 و 9 دی‌ماه به مصاف الاتفاق، الاتحاد و التعاون خواهد رفت.

به این ترتیب رونالدو که پیش از این در سال‌های 2011، 2013، 2014 و 2015 این عنوان را کسب کرده بود، حالا پس از هشت سال فرصت بسیار خوبی برای افزایش تعداد گل‌های خود و تکرار این عنوان خواهد داشت.

رونالدو در سال 2011 با 60 گل، سال 2013 با 69 گل، 2014 با 61 گل و 2015 با 57 گل بهترین گلزن جهان شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied