شمانیوز
شما نیوز

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بازدید معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در همدان

​معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه های مسکن, آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهر همدان را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در همدان

به گزارش شمانیوز ، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هیئت همراه  درسفر یک روزه به همدان و با همراهی مدیر کل بنیاد مسکن استان و جمعی از مدیران و معاونان  ازروند اجرای  پروژه 11 هزار واحدی کوی پروازو پروژه های 690، 120 و60واحدی شهرک بهشتی  بازدید کردند.

حمید رضا سهرابی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه ساخت  طرح های نهضت ملی مسکن در بسیاری از مناطق کشور آغاز شده است و روند اجرایی مطلوبی دارد افزود: روند ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن همدان پیشرفت فیزیکی چشمگیری  دارد به شکلی که  قواعد نظام مهندسی در این پروژه ها رعایت شده و تعهدات دولت  نیز در این زمینه  انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که از سوی وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت مردم و سازندگان در حال اجرا است از تلاشهای بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی تقدیر کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان هم در حاشیه این بازدید گفت: پیشرفت ساخت نخستین واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرک بهشتی همدان به ۹۵ درصد رسیده است و در اولین فرصت بهره‌برداری می‌شود.

رضایی بیان کرد: اکنون  پروژه ۱۲۰ واحدی ۹۵ درصد و ۶۹۰ واحدی شهرک بهشتی همدان ۶۰ درصد پیشرفت دارد و در نخستین مناسبت ملی، کلید این واحدها به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

 گفتنی است پس از بازدید از پروژه کوی پرواز معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز جلسه ای با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان، مشاوران، ناظران و کارکنان  حوزه مسکن شهری بنیاد مسکن  در خصوص  بررسی و رفع مشکلات و موانع اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی