شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | آیا مدارس استان خوزستان روز سه شنبه 5 دی ماه 1402 تعطیل است؟

در خبر زیر به جزییات این موضوع که فردا سه شنبه 5 دی ماه 1402 مدارس استان خوزستان تعطیل است یا خیر می پردازیم.

تعطیلی مدارس | آیا مدارس استان خوزستان روز سه شنبه 5 دی ماه 1402 تعطیل است؟

به گزارش شمانیوز : به دلیل آلودگی هوا  در استان خوزستان  احتمال تعطیلی مدارس این استان وجود خواهد داشت، اما باید صبر کرد  و منتظر اطلاعیه کمیته اضطرار آلودگی هوا این استان مبنی بر تعطیلی مدارس فردا ماند.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان خوزستان

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس اهواز و شهرهای استان خوزستان فردا سه شنبه پنجم دی ماه باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان خوزستان صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس 

بنا بر اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای امروز در ماهشهر با ۱۵۷ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌ های سنی (قرمز) است.

همچنین این میزان در شهر‌های دشت آزادگان ۱۴۸، اهواز ۱۴۳، شادگان ۱۳۷، آبادان ۱۲۵، اندیمشک ۱۱۵، شوشتر ۱۱۱ و هندیجان ۱۰۳ AQI ثبت شد که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای گروه‌ های حساس (نارنجی) است.

بر اساس این شاخص افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌ های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

مدارس استان خوزستان فردا دایر است. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    هوا الوده هست بخدا قسم تعطیل کنید

تبلیغات متنی