شمانیوز
شما نیوز

شهروند

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهروند به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان‌مان در انفجارهای تروریستی کرمان

​داود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند، با ارسال پیامی، شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان را در حادثه تلخ تروریستی سالروز شهادت شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهروند به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان‌مان در انفجارهای تروریستی کرمان

متن پیام به این شرح است:

فاجعه خونبار و تلخ تروریستی کرمان که شهادت مظلومانه و مصدوم شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را در پی داشت، قلب‌‌ مردم ایران را متأثر و نیت شوم دشمنان ملت را آشکار کرد.

بدون تردید عاملان این حادثه غم‌انگیز با این‌گونه اقدامات، عجز و ناتوانی خود را به اثبات می‌رسانند، غافل از اینکه ملت شهیدپرور ما هیچ‌گاه به واسطه این اعمال ددمنشانه و بزدلانه از آرمان‌های والای آن شهید بزرگوار دست نخواهد کشید.

اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ شهروند ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف کرمان و خانواده‌های معظم این شهدای گرانقدر، تسلیت عرض نموده و علو درجات شهیدان عزیز این فاجعه و شفای عاجل مجروحان و مصدومان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

داود قربانیان

مدیرعامل شرکت شهروندش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied