شمانیوز
شما نیوز

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگیان همدان:

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی در کتابخانه عمومی فرهنگیان آغاز شد

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگیان همدان گفت: برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی شهرستان همدان در کتابخانه عمومی فرهنگیان با رویکرد آموزشی آغاز شد.

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی در کتابخانه عمومی فرهنگیان آغاز شد

به گزارش شمانیوز ، مرضیه خوشبخت از برگزاری چهارمین جلسه سلسله نشست های تخصصی مشاغل خانگی با حضور اسدالله ربانی‌مهر، معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان همدان خبر داد و گفت: در این نشست نحوه دریافت مجوز تسهیلات اشتغال زایی برای حضار که اغلب بانوان خانه دار بودند آموزش داده شد.

وی افزود: این همایش تخصصی مشاغل خانگی شهرستان همدان با هدف حمایت از تولید، توانمندسازی بانوان و توسعه مشاغل خانگی با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان، روسا و کارشناسان ادارات ذیربط و نمایندگان شهرداری به میزبانی کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان با محورها آموزش،  چگونگی مجوز و دریافت تسهیلات و البته فرآینده و اقدامات لازم برای توسعه فعالیت‌ها برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگیان تأکید کرد:این همایش با استقبال و حضور بسیار خوب خانواده‌ها به ویژه بانوان علاقمند در کتابخانه عمومی شهرک فرهنگیان برگزار شد. البته این نشست‌ها ادامه دارد و امیدواریم به رونق این کسب و کارها در شهرک فرهنگیان همدان منجر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی