شمانیوز
شما نیوز

جراحی زیبایی بینی

(ویدئو)جراحی زیبایی بینی برای مبتلایان به دیابت

در مورد هر نوع عمل جراحی بینی؛ زیبایی یا انحراف بینی، ریسک افزایش یافته‌ای در موضع عمل ممکن است داشته باشیم که بصورت آبسه‌های داخل حفره بینی خود را نشان می‌دهد.

(ویدئو)جراحی زیبایی بینی برای مبتلایان به دیابت

به گزارش شمانیوز، (ویدئو) آیا جراحی زیبایی بینی برای مبتلایان به دیابت خطرناک است؟در مورد هر نوع عمل جراحی بینی؛ زیبایی یا انحراف بینی، ریسک افزایش یافته‌ای در موضع عمل ممکن است داشته باشیم که بصورت آبسه‌های داخل حفره بینی خود را نشان می‌دهد. دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با اشاره به اینکه خطر عمل جراحی در هر کجای بدن در افراد دیابتی یکسان است و صرفا به عمل جراحی زیبایی بینی مربوط نمی‌شود، می‌افزاید: خطر جراحی در دیابتی‌ها بیشتر به بحث ترمیم زخم و عفونت عمل مربوط می‌شود که اگر دیابت کنترل شده نباشد یا قند خون فرد بلافاصله بعد از جراحی بالا برود، روند ترمیم زخم را مختل و فرد را مستعد عفونت‌های بعد از عمل می‌کند.

(ویدئو) آیا جراحی زیبایی بینی برای مبتلایان به دیابت خطرناک است؟

در مورد خود عمل جراحی، ملاحظات بیهوشی هم در افراد دیابتی بیشتر مطرح است و ریسک افزایش یافته‌ای هم طی بیهوشی برای فرد ایجاد می‌کند. در مورد هر نوع عمل جراحی بینی؛ زیبایی یا انحراف بینی، ریسک افزایش یافته‌ای در موضع عمل ممکن است داشته باشیم که بصورت آبسه‌های داخل حفره بینی خود را نشان می‌دهد. با اینحال، عمل جراحی ببنی در افراد دیابتی در صورتی که کاملا شرایط بیمار کنترل شده باشد مشکلی را ایجاد نمی‌کند.

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied