شمانیوز
شما نیوز

تاکید استاندار همدان به توسعه اقتصاد گردشگری

​استاندار همدان گفت: کمبود منابع آبی و محدودیت های موجود در زمینه توسعه کشاورزی و صنعتی موجب شده تا ناگزیر برای حرکت به سمت اقتصاد گردشگری باشیم.

تاکید استاندار همدان به توسعه اقتصاد گردشگری

به گزارش شما نیوز و به نقل از ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست هماهنگی حضور همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، گفت: باید با یک شیب مناسب به سمت اقتصاد گردشگری در استان حرکت و ظرفیت های موجود در این بخش به شکل بهتری برای توسعه همدان استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در همدان در ادامه گفت: وجود جاذبه‌های تاریخی،گردشگری و طبیعی بی‌مانند در استان و شهرهای جهانی ملایر و لالجین ظرفیت بسیار خوبی جذب برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده که نباید از آن غافل شد.

استاندار همدان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در مسیر توسعه‌ی گردشگری و صنایع دستی، حفظ میراث‌فرهنگی تمام ظرفیت خود را به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه همدان باید در نمایشگاه بین المللی گردشگری حضوری قدرتمند داشته باشد، تاکید کرد: حضور تیم رسانه‌ای قوی در نمایشگاه گردشگری جهت پوشش اخبار استان، در دستور کار باشد.

قاسمی فرزاد گفت: در نمایشگاه امسال برای معرفی هرچه بیشتر دستاوردها و ظرفیت‌های استان من‌جمله: هنرصنعت فرش، شهرهای جهانی و جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی تلاش شود.

وی در ادامه به سفر سه روزه اخیر خود و هیات تجاری و اقتصادی استان بخارای ازبکستان اشاره کرد و افزود: کشور ازبکستان در آغاز مسیر توسعه است و به محصولات تولیدی استان همدان نیاز دارد

قاسمی فرزاد گفت:در سفر به کشور ازبکستان توافقات قابل توجهی در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی انجام شد که امیدواریم منجر به اتفاقات خوبی برای استان شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی