شمانیوز
شما نیوز

اعطای تسهیلات بانکی به کارفرمایان مددجویان بهزیستی

​ معاون هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکتهای مردمی اشتغال ومسکن بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی به کارفرمایان مددجویان بهزیستی اعطا می شود، گفت: کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را استخدام می‌کنند، بنا به درخواست خود می‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند .

اعطای تسهیلات بانکی به کارفرمایان مددجویان بهزیستی

به گزارش شمانیوز،حیدری قطبی افزود : این کارفرمایان اگر بخواهند از تسهیلات چهار درصد استفاده کنند به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان و در ۲۸ رسته شغلی مشخص، به ازای بکارگیری هر فرد معلول ۳۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد:این ۲۸ رشته شغلی را بانک مرکزی تائید کرده است که در رسته‌های شغلی مانند پوشاک و بسته بندی خرما است که برای راه‌اندازی آن به پول بیشتری نیاز است.

این مقام مسئول ادامه داد : کارفرمایان می‌توانند در رسته‌های مورد تائید بانک مرکزی ۳۰۰ میلیون تومان و در بقیه رسته‌ها ۱۵۰ میلیون تومان به ازای هر فرد، تسهیلات چهاردرصد و هفت ساله دریافت کنند.

حیدری قطبی افزود : تسهیلات دیگری نیز برای کارفرمایان وجود دارد که با نرخ سود بالاتر است اما سرانه اش بیشتر می‌شود؛ به طورمثال کارفرما می‌تواند از ۵۰۰ میلیون تومان تا ۹۰۰ میلیون تومان به ازای استخدام هر فرد تحت پوشش بهزیستی، تسهیلات دریافت کند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied