شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

رونالدو ومسی هم تیمی می‌شوند؟

النصر و اینترمیامی در آینده بسیار نزدیک در ریاض به مصاف هم خواهند رفت و دو اسطوره بزرگ نسل کنونی فوتبال برای بار دیگر با هم روبه‌رو خواهند شد.

رونالدو ومسی هم تیمی می‌شوند؟

به گزارش شمانیوز؛ یکم فوریه ۲۰۲۴ (۱۲ بهمن ۱۴۰۲) در اردوی زمستانی اینترمیامی که در عربستان برگزار خواهد شد، این تیم آمریکایی به مصاف النصر می‌رود تا یک مرتبه دیگر شاهد نبرد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشیم.البته این احتمال وجود دارد که به دلیل مصدومیت رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی به این بازی دوستانه اما جذاب نرسد. با این حال بازی‌های اردوی چین لغو شد تا شانس حضور رونالدو در این بازی بیشتر شود.

به مناسبت این رویارویی، چند جمله جالب و مثبت این دو فوق‌ستاره و اسطوره دنیای فوتبال که درباره یکدیگر گفته‌اند را مرور خواهیم کرد:

  • کریستیانو رونالدو: ما هنوز باهم شام نخوردیم، اما امیدوارم این اتفاق در آینده بیافتد.
  • لیونل مسی: او بازیکنی فوق‌العاده است و عالی خواهد بود که با او در یک تیم باشم. نمی‌دانم این اتفاق روزی خواهد افتاد یا خیر، اما دوست دارم اینطور بشود زیرا او تماشایی است.
  • کریستیانو رونالدو: بازیکنی شگفت‌انگیز، او جادویی است. ما صحنه را ۱۶ سال باهم در دست داشتیم، تصور کنید، ۱۶ سال باهم. بنابراین رابطه فوق‌العاده‌ای با او دارم.
  • لیونل مسی: رافا نادال، فدرر، لبرون... در تمام ورزش‌ها یک نفر برجسته است و به خاطر عملکردهایش تحسین‌برانگیز است. کریستیانو در فوتبال برجسته است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied