شمانیوز
شما نیوز

استقلال | نقل و انتقالات استقلال

جانشین یامگا پیدا شد | رونمایی از 2 ستاره جدید در استقلال

استقلال به زودی دوستاره جدید تیمش را معرفی خواهد کرد.

جانشین یامگا پیدا شد | رونمایی از 2 ستاره جدید در استقلال

به گزارش شمانیوز :استقلال برای نیم فصل دوم به دنبال جانشین یامگا میگردد. مدیران استقلال به زودی از 2 خرید زمستانی شان رونمایی میکنند.استقلال پس از صدرنشینی در نیم‌فصل اول شروع خوبی در نقل‌وانتقالات زمستانی داشت و با رافائل سیلوا برزیلی قرارداد بست. تصور می‌شد پس از حضور سیلوا از دیگر خریدهای استقلال هم رونمایی شود ولی این تیم دیگر فعالیتی در نقل‌وانتقالات نداشت.

جواد نکونام ابتدای نقل‌وانتقالات زمستانی ۲ لیست به مدیران استقلال داد که اکثر نفرات حاضر در آن با تیم‌هایشان قرارداد داشتند و باشگاه موفق به جذب آن‌ها نشد. پس از ناکامی در خرید گزینه‌های اول و دوم نکونام، حالا او فهرست جدیدی به باشگاه داده و گفته می‌شود ۲ بازیکن هم در آستانه حضور در جمع آبی‌ها هستند.

 

جانشین یامگا از سیرجان می‌آید

مصدومیت شدید کوین یامگا یکی از اتفاقات غیرمنتظره بود که برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال را تغییر داد. جواد نکونام با حضور کوین یامگا، صالح حردانی و سامان تورانیان شرایط بسیار خوبی در سمت راست داشت ولی مصدومیت ستاره فرانسوی و پایان فصل برای او، باعث شد سرمربی آبی‌ها به فکر خرید بازیکن بیفتد.

مهدی تیکدری‌نژاد، مدافع راست تیم گل‌گهر گزینه اصلی استقلال برای جایگزینی یامگا است و گفته می‌شود توافقات لازم برای جذب او از تیم سیرجانی انجام شده و به‌زودی از دومین خرید آبی‌ها رونمایی خواهد شد. احتمالا سامان تورانیان هم به‌جای تیکدری‌نژاد راهی گل‌گهر می‌شود.

 

پدیده ذوب‌آهن در یک‌قدمی استقلال

محمدحسین اسلامی یکی از نفراتی بود که جواد نکونام ابتدای فصل تلاش زیادی برای جذب او کرد ولی باشگاه ذوب‌آهن به پدیده جوان خود اجازه جدایی نداد. استقلال در روزهای اخیر با نظر نکونام دوباره برای جذب اسلامی پیشنهاد داده و به نظر می‌رسد باشگاه اصفهانی هم برای فروش ستاره جوان خود به استقلال چراغ سبز نشان داده است.

قرارداد اسلامی با ذوب‌آهن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و همین موضوع باعث شده ذوبی‌ها برای فروش او به استقلال راضی شوند. گفته می‌شود ممکن است یکی از بازیکنان مازاد استقلال هم در این معامله قرار بگیرد و به ذوب‌آهن برود.

منبع : همشهری 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied