شمانیوز
شما نیوز

عموپورنگ | تولد مادر عمو پورنگ

ویدیو | سنگ تمام عمو پورنگ برای جشن تولد مادرش

عمو پورنگ به مناسبت تولد مادرش یک ویدیو جدید به اشتراک گذاشت.

ویدیو | سنگ تمام عمو پورنگ برای جشن تولد مادرش

به گزارش شمانیوز : عمو پورنگ ویدیویی به مناسبت تولد مادرش به اشتراک گذاشت .این ویدیوی عمو پورنگ به شدت در فضای مجازی وایرال  و بازخورد داشته است. ویدیو جدید عمو پورنگ مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. عمو پورنگ بازیگر و کارگردان حوزه کودکان می‌باشد. در ادامه ویدیوی جشن تولد مادر عمو پورنگ را مشاهده می‌کنید.

زندگی شخصی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او در یک خانواده پر جمعیت از پدری آذری زبان اهل خلخال و مادری شمالی اهل گیلان به دنیا آمد. به همین دلیل است که عمو پورنگ در اجراهای خود گاهی او به زبانهای گیلکی و ترکی صحبت میکند. داریوش فرضیایی پنج برادر و دو خواهر دارد و فرزند ششم خانواده می باشد که یکی از برادرانش سالها پیش بر اثر بیماری درگذشت.

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود.

با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied