شمانیوز
شما نیوز

زنجیرچرخ

بدون زنجیر چرخ به این استان نروید| از سفرهای غیر ضروری به این جاده بپرهیزید

رئیس پلیس راه البرز از بارش برف در راه های این استان خبر داد و از رانندگان خواست از سفرهای غیر ضروری و بدون زنجیر چرخ خودداری کنند.

بدون زنجیر چرخ به این استان نروید| از سفرهای غیر ضروری به این جاده بپرهیزید

به گزارش شما نیوز، استفاده از زنجیر چرخ در هوای برفی و زمستانی برای سفر به برخی جاده های کشور الزامی است ، یکی از جاده هایی که برای سفر به آن باید حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشید استان البرز است، توصیه می شود بدون زنجیرچرخ به جاده‌های البرز نروید، رئیس پلیس راه البرز از بارش برف در راه های این استان خبر داد و از رانندگان خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت نیز حتما زنجیرچرخ همراه باشید. علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ ، استفاده از تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از  توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

سرهنگ پیمان کرمی روز پنجشنبه ۱۲ بهمن اظهار کرد: اکنون بارش برف در جاده کرج - چالوس و آزادراه‌های این استان سبب لغزندگی سطح این محورها شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه البرز اظهار کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است ؛ رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied