شمانیوز
شما نیوز

دنی آلوز| بارسلونا

سلول جالب دنی آلوز در زندان|عشق به بارسا در زندان هم ادامه دارد(عکس)

تصاویر منتشر شده از دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، در زندان توجه بسیاری را به خود جلب کرده؛ به نظر می رسد آلوز زندان را به مکان مورد علاقه خود تبدیل کرده است.

سلول جالب دنی آلوز در زندان|عشق به بارسا در زندان هم ادامه دارد(عکس)

به گزارش شمانیوز، دنی آلوز بازیکن اسبق بارسلونا و تیم ملی برزیل که در یک سال اخیر به اتهام آزار جنسی یک زن به زندان رفته بود، روز گذشته در دادگاه حضور پیدا کرد.سال گذشته بود که دختری به دادگاهی در بارسلونا مراجعه و از دنی آلوز به اتهام تجاوز در شب سال نوی میلادی در یکی از کلوب‌های این شهر شکایت کرد. تحقیقات بلافاصله آغاز و این ستاره سابق بارسلونا دستگیر شد. این در حالی بود که او در ابتدا هر اتهامی را به صورت کامل رد و تکذیب می‌کرد ولی شواهد همگی علیه او بود و به همین دلیل دادگاه حاضر نشد او را حتی با وثیقه آزاد کند. 

این بازیکن برزیلی از همان زمان تا به حال در زندان است و مدتی پیش بود که اتهام تجاوز را هم پذیرفت و حالا باید منتظر رای نهایی دادگاه درباره این پرونده باشد. 

اما نکته جالب مربوط به تصاویر منتشر شده از او در زندان و خصوصا سلولی است که آن را به شکل دلخواهش تزئین کرده است و به نظر می‌رسد که برخلاف روزهای ابتدایی حالا با حضور در آن کنار آمده است. 

1987543

نمادهای بارسا در گوشه و کنار این سلول به چشم می‌خورد و چند کتاب و تخته دارت هم هست تا او در اوقات فراغت احتمالا با دوستانی که در زندان پیدا کرده است از آنها استفاده کند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied