شمانیوز
شما نیوز

گلاره عباسی | عکس جدید گلاره عباسی

حضور گلاره عباسی و پدرش در جشنواره فجر | کی فکرشو میکرد این آقای شیک پوش پدر گلاره عباسی باشه ؟

در خبر زیر عکسی جدید از حضور گلاره عباسی و پدرش در جشنواره فجر را مشاهده میکنید.

حضور گلاره عباسی و پدرش در جشنواره فجر | کی فکرشو میکرد این آقای شیک پوش پدر گلاره عباسی باشه ؟

به گزارش شمانیوز :عکسی جدید از گلاره عباسی در جشنواره فجر منتشر شده است.  گلاره عباسی همراه پدرش در این جشنواره شرکت کرده است.  گلاره عباسی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است. گلاره عباسی پس از بازی درسریال شیدایی یه شدت محبوب و مشهور شد. در ادامه عکس جدید گلاره عباسی و پدرش را مشاهده میکنید.

گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون 29 تیرماه 1362 در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.

مادر گلاره عباسی خانه‌دار و پدرش اهل شعر و ادبیات می باشد و تنها یک خواهر بنام «بهاره» دارد که متخصص تغذیه و ساکن خارج از کشور است.

گلاره عباسی با تحصیل در دانشگاه و گذراندن 3 دوره از کلاس های آزاد بازیگری، فعالیت خود را با دستیاری کارگردان و برنامه ریزی آغاز کرد.

او در بیست سالگی پس از گذراندن کلاس های بازیگری امین تارخ توسط ایشان به عوامل سریال در چشم باد معرفی شده و برای اولین بار در سال 1382 مقابل دوربین این مجموعه نقش آفرینی کرد.

 

گلاره عباسی و مدیریت موسسه سوینا

سوینا یا همان سینمای نابینایان، موسسه ای برای ارائه محصولات فرهنگی و هنری به نابینایان و همچنین حمایت از توانمندی های آنها در این زمینه با مدیریت خانم گلاره عباسی است که از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد.

در این موسسه چهره های مشهور و هنرمندان بسیاری برای توضیح دار کردن (پرده خوانی) فیلم و سریال ها همکاری کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی