شمانیوز
شما نیوز

درمان سرفه

درمان همیشگی سرفه | با این دمنوش برای همیشه از شر سرفه خلاص شو

یکی از بهترین درمان ها برای سرماخوردگی و سرفه دمنوش ها هستند.

درمان همیشگی سرفه | با این دمنوش برای همیشه از شر سرفه خلاص شو

به گزارش شمانیوز: راههای مختلفی برای درمان سرفه وجود دارد. برای درمان سرفه میتوان از انواع دارو استفاده کرد ولی برای درمان سرفه بهتر است از درمانهای خانگی استفاده کرد. یکی از بهترین راه ها برای درمان سرفه دمنوش ها هستند. 

دمنوش‌ها به درمان بسیاری از بیماری ها می توانند کمک کنند. در این مطلب دمنوشی را معرفی می‌کنیم که ضد سرماخوردگی و سرفه است.

چهارگل، این محصول ترکیبی از گیاهان دارویی مثل پونه کوهی، آویشن، عناب، گل ختمی و گل پنیرک است که از مشهورترین گل‌ها برای دم کردن هستند. این پکیج ضد سرماخوردگی و سرفه با تاثیرگذاری فراوان در رتبه اول قرار دارد.

دمنوش چهار گل در درمان مشکلاتی همچون یبوست، سوزش چشم، خشکی بینی، آنژین‌های چرکی، گلودرد و بدن‌درد مورد استفاده قرار می‌گیرد. چهارگل‌ را می‌توان به عنوان یک جوشیدنی و هم به عنوان دم کردنی مصرف کرد.

درمان تب با چهارگل (پونه، آویشن، عناب، گل ختمی و گل پنیرک)

گل ختمی موجود در این دمنوش باعث می‌شود تب را درمان کند و آن هم به دلیل خاصیت ضدعفونی بودنش است. گل ختمی باعث از بین بردن گرفتگی بینی و درمان علائم سرماخوردگی کمک می‌کند، به همین باعث می‌شود که تب به صورت طبیعی درمان شود. از زمان‌های بسیار قدیم این خاصیت مورد استفاده قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied