شمانیوز
شما نیوز

ساندویچ مرغ بندری

5 دقیقه ای ساندویج مرغ بندری برای ناهار درست کن

ساندویچ مرغ بندری یکی از خوشمزه ترین ساندویج ها است که برای درست کردنش به مواد و هزینه چندانی نیاز ندارید.

5 دقیقه ای ساندویج مرغ بندری برای ناهار درست کن

به گزارش شما نیوز، ساندویچ مرغ بندری یکی از خوشمزه ترین انواع ساندویچ است، برای تهیه ساندویچ مرغ بندری به مواد چندانی نیاز ندارید، برای تهیه ساندویچ مرغ بندری ابتدا گوشت مرغ را به صورت نوارهای باریک برش می زنیم، سپس داخل یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه آب لیمو ترش را به همراه روغن زیتون، سس خردل، فلفل سیاه، فلفل قرمز، نمک و پاپریکا اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله مواد را به خوبی زیرو رو می کنیم تا گوشت مرغ طعم دار شود، سپس با سلفون روی درب کاسه را می پوشانیم و به مدت ۱ ساعت در یخچال قرار می دهیم. پس از گذشت این زمان کاسه حاوی گوشت مرغ را از یخچال خارج می کنیم.

 

مرحله سوم

حالا یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و گوشت مرغ را به همراه مواد مرینت داخل تابه می ریزیم و به خوبی تفت می دهیم تا گوشت مرغ به طور کامل طعم دار شود. در ادامه پیاز را به صورت خلالی درشت خرد می کنیم.

فلافل یکی از انواع غذاهای خوشمزه عربی است که به عنوان یک غذای بین المللی در سراسر جهان شناخته می شود

مرحله چهارم

در این مرحله پیاز خرد شده را به صورت جداگانه با کمی روغن تفت می دهیم تا کاراملی شود، سپس به همراه سس تند و مقداری فلفل قرمز، پودر سیر، زردچوبه، آویشن و فلفل سیاه به تابه حاوی گوشت مرغ اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

 

حالا مواد را به مدت ۵ دقیقه با هم تفت می دهیم، سپس پوست گوجه فرنگی ها را جدا می کنیم و انها را به صورت ریز خرد کرده و به همراه فلفل دلمه ای و قارچ خرد شده به تابه اضافه می کنیم و چند دقیقه تفت می دهیم تا سبزیجات نرم شوند.

مرحله ششم

در ادامه درب تابه را می گذاریم و اجازه می دهیم مواد به مدت ۱۰ دقیقه به طور کامل بپزند. پس از اینکه پخت مواد به پایان رسید تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم، سپس داخل نان باگت مقداری از مواد ساندویچ می ریزیم.

ساندویچ تن ماهی یکی از غذاهای محبوب و خوشمزه بین المللی است که خیلی سریع آماده می شود

مرحله هفتم

در این مرحله پنیر گودا را هم خرد می کنیم و روی مواد ساندویچ می ریزیم تا آب شود. در ادامه نان باگت را با خیارشور و مواد دلوخاه خود پر می کنیم و به صورت داغ سرو می کنیم. در صورت تمایل می توانیم مقداری سیب زمینی سرخ شده هم در ساندویچ قرار دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی