شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

افشای راز مشکوک قتل مرد معتاد|قاتل چه کسی بود؟

مرد معتادی که شواهد نشان می‌داد مرتکب قتل هم‌خانه‌اش شده، با گزارش پزشکی‌قانونی از این اتهام تبرئه شد.

افشای راز مشکوک قتل مرد معتاد|قاتل چه کسی بود؟

به گزارش شمانیوز، در برخی موارد بررسی ها نشان می‌دهد که مرگ مشکوک یک فرد به دلیل قتل بوده و این موضوع یکی از بخش های اخبار حوادث را تشکیل می‌دهد،  در طول روز اخبار حوادث متنوعی در تهران و سایر استان‌های کشور اعلام می‌شود.

شامگاه چهارشنبه 18 بهمن امسال، مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی جوان در حیاط خانه محل زندگی‌شان در نارمک خبر داد.

وقتی ماموران برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شدند مشاهده کردند که این مرد در حیاط خانه و در نزدیکی سرویس‌بهداشتی در حالی افتاده که سرش شکسته و به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرده است.

همچنین معلوم شد جسد را مردی که با وی هم‌خانه بوده یافته و به دیگر همسایه‌ها اطلاع داده است. با احتمال این‌که ممکن است او به قتل رسیده باشد هم‌خانه‌اش بازداشت شد و در تحقیقات اولیه گفت: من و دوستم معتاد هستیم. در پاتوق مصرف مواد مخدر با هم آشنا شدیم. جا و مکان درستی نداشتیم و از پنج ماه پیش زیرزمین ساختمان را اجاره کردیم و با هم ساکن آنجا شدیم. من مشغول پختن غذا بودم و او برای مصرف مواد از خانه بیرون رفت و دیگر خبری از او نشد. تصور کردم که دوباره به پاتوق معتادان رفته باشد. وقتی غیبت او طولانی‌تر شد به حیاط ساختمان رفتم که او را دیدم کف حیاط افتاده است. از سرش خون می‌آمد و بیهوش بود. با داد و فریادم همسایه‌ها را خبر کردم و بعد اورژانس آمد که اعلام کردند ساعاتی از مرگش می‌گذرد. من او را به قتل نرساندم و نمی‌دانم چرا فوت کرده است.

گودرزی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به ادعاهای مرد معتاد ، ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که از طریق پزشکی‌قانونی متوجه شدند مرد معتاد به قتل نرسیده بلکه تعادلش را از دست داده و سرش به زمین خورده و همین باعث مرگ او شده و جنایتی در کار نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied