شمانیوز
شما نیوز

بیت کوین

دارندگان بیت‌کوین در انتظار سخنرانی ترامپ / امشب قیمت ارزهای دیجیتال می ترکاند

دارندگان بیت‌کوین در انتظار سخنرانی ترامپ / امشب قیمت ارزهای دیجیتال می ترکاند

دارندگان بیت‌کوین تمامی زیان‌های اواسط تیرماه را جبران کرده‌اند و اکنون در انتظار سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین نشویل هستند. کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴، بزرگ‌ترین کنفرانس در نوع خود در جهان، به محلی برای ابراز نظرات رجال سیاسی آمریکا تبدیل شده است و معامله‌گران مشتاق شنیدن دیدگاه‌های ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال و سیاست‌های مرتبط با آن هستند.

به گزارش شمانیوز: این کنفرانس از روز پنجشنبه آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد. دونالد ترامپ قرار است امروز ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران در اختتامیه کنفرانس سخنرانی کند. این رویداد با حضور سخنرانانی همچون رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل ریاست‌جمهوری، راسل برند، مفسر سیاسی و کمدین، و ویوراماسوامی، نامزد سابق جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

 

ترامپ و بیت‌کوین: چرخشی قابل‌توجه در مواضع
دونالد ترامپ که چند سال پیش بیت‌کوین را به‌عنوان «کلاهبرداری در برابر دلار آمریکا» محکوم کرده بود و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را «بسیار خطرناک» توصیف کرده بود، اکنون موضع خود را تغییر داده است. او گفته است که در صورت بازگشت به کاخ سفید، از استخراج‌کنندگان بیت‌کوین حمایت خواهد کرد و به مخالفت دولت بایدن با ارزهای دیجیتال پایان خواهد داد. اگرچه ترامپ هنوز مشخص نکرده که چگونه قصد دارد از طریق سیاست‌ها از رشد ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین حمایت کند، اما ماه گذشته با ماینرهای کریپتو ملاقات کرده و گفته است که تمام بیت‌کوین باقی‌مانده باید در ایالات متحده تولید شود.

 

تأثیر سخنرانی ترامپ بر بازار بیت‌کوین
با نزدیک شدن به سخنرانی ترامپ، بازار ارزهای دیجیتال رشد قابل‌توجهی داشته است. بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱.۵ درصدی به ۶۷,۹۸۴ دلار رسیده است. با این حال، پیش‌بینی‌ها از آینده بیت‌کوین متنوع است. برخی از معامله‌گران نسبت به خرید بیت‌کوین محتاط هستند و احتمال برگشت این ارز دیجیتال به مرز حمایتی ۶۳ هزار دلار را مطرح می‌کنند. در مقابل، برخی دیگر پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۵ هزار دلار و در بلندمدت به ۱۰۰ هزار دلار برسد. فعالان اقتصادی معتقدند که اولین مرز مقاومتی بعدی برای بیت‌کوین محدوده ۶۹ هزار دلار است که سقف ماه نوامبر ۲۰۲۱ است. نوسان این ارز دیجیتال به عواملی مانند داده‌های اقتصادی آینده و احساسات سرمایه‌گذاران بستگی خواهد داشت و باید با دقت بیشتری به بازار نگاه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی