شمانیوز
شما نیوز

اینرنت رایگان

چگونه اینترنت رایگان اربعین را دریافت کنیم ؟ / نحوه فعال سازی اینترنت رایگان ویژه اربعین برای همه اپراتور ها

چگونه اینترنت رایگان اربعین را دریافت کنیم ؟ / نحوه فعال سازی اینترنت رایگان  ویژه اربعین برای همه اپراتور ها

شما می‌توانید با استفاده از کد دستوری اینترنت اینترنتی رایگان 7 روزه ویژه اربعین برای استفاده در مناطق مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین، ماندن و مسیرهای منتهی به این مناطق دریافت کنید.

به گزارش شمانیوز: اینترنت رایگان از جمله هدیه های تشویقی اپراتورهای تلفن همراه یا دولت است که در مناسبت های مختلفی اهدا می شود. هر کدام از اپراتورها اینترنت رایگان مختص به خود را اعطا می کنند که البته حجم این اینترنت ها معمولا کم است. اینترنت رایگان دولت نیز معمولا به مناسبت های مختلف مانند عید نوروز، انتخابات و... اعطا می شود.ارائه خدمات فناورانه و تسهیل ارتباطات زائران اربعین حسینی از جمله اقدامات مرسومی است که هر ساله توسط وزارت ارتباطات انجام می‌شود اما امسال طبق گفته برخی مسئولان بیشترین تلاش این وزارتخانه در جهت تسهیل دسترسی زائران به اینترنت است که بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

اربعین حسینی طی سال‌های اخیر به بزرگ‌ترین تجمع مسلمانان جهان به محوریت زیارت امام حسین(ع) در کربلا تبدیل شده است بنابراین با توجه به اهمیت این مراسم و حضور میلیون‌ها زائر، چند سالی است که بحث برقراری ارتباطی پایدار از سوی وزارت ارتباطات مطرح می‌شود. در این زمینه وزارت ارتباطات و سازمان‌های زیرمجموعه اقدامات و امکانات متعددی را برای تسهیل ارتباطات زائرین در نظر گرفته‌اند.  

 

ارائه اینترنت رایگان توسط بالن فضایی

به طور مثال ارائه اینترنت وای فای رایگان یکی از اقداماتی است که سال‌های گذشته برای زائران در پایانه های مرزی مهم در نظر گرفته شد. علاوه بر اینترنت وای فای رایگان با تلاش وزارت ارتباطات استقرار بالن فضایی هم که یکی از کارکردهایش ارائه اینترنت رایگان است، در دستور کار قرار گرفت.

علاوه بر موارد گفته شده اپراتورهای تلفن همراه نیز با نزدیک شدن به ایام اربعین خدمات خود را مانند بسته های ویژه رومینگ، اینترنتی و مکالمه و پیامک را اعلام می‌کنند. سال گذشته عیسی زارع پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در حاشیه یکی از جلسه‌های هیئت دولت از ارائه سیم کارت عراقی هم خبر داد و به گفته وی براساس توافقات انجام شده، قرار شد تا هم سیم‌کارت عراقی با قیمت مناسب‌تری در اختیار زوار قرار بگیرد و هم هزینه رومینگ نسبت به سال قبل کاهش پیدا کند.

به منظور سهولت در استفاده از خدمات سیم‌کارت ایرانسل از جمله اینترنت پرسرعت، تعرفه‌های تخفیفی ویژه‌ای برای استفاده از سرویس رومینگ با اپراتورهای کشور عراق (Zain و Asiacell) درنظر گرفته‌ شده است. برای فعال‌سازی خدمات رومینگ، قبل از سفر کد #۱*۱۱۱۱* را از سیم‌کارت خود شماره‌گیری یا به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنید.

فعال‌سازی سرویس رومینگ از طریق سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من»

برای فعال‌سازی خدمات رومینگ از طریق «ایرانسل‌من» لازم است ابتدا گزینه «حساب‌ من» را انتخاب کنید و سپس وارد قسمت «پروفایل» شوید و پس از آن در قسمت «رومینگ»، رومینگ را فعال کنید.

پیشنهادهای ویژه‌ ایرانسل برای زائران پیش از خروج از کشور:

۱. بسته ۱ گیگابایتی رایگان

در مناطق مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین و باشماق و مسیرهای منتهی به این مناطق می‌توانید با شماره‌گیری #۱*۴۰* از یک بسته ۱ گیگابایتی رایگان بهره ببرید.

استفاده از این بسته فقط در این نواحی امکان‌پذیر است.

هر شماره می‌تواند یک بار این بسته را فعال‌سازی کند.

این بسته ۷ روز پس از فعال‌سازی اعتبار دارد.

۲. اینترنت وای‌فای رایگان

زائران گرامی همچنین می‌توانند در مناطق مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین و باشماق از اینترنت وای‌فای رایگان استفاده کنند.

فعال‌سازی وای‌فای رایگان در مناطق مرزی:

برای فعال‌سازی وای‌فای، ابتدا وای‌فای خود را روشن کنید. عدد ۱ را به سرشماره ۱۱۵۵ بفرستید تا رمز عبور برایتان ارسال شود، سپس به شبکه وای‌فای متصل شوید.

پیشنهادهای ویژه‌ ایرانسل برای زائران پس از خروج از کشور:

با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل، دسترسی به خدمات بانکی، انجام تراکنش و کارت به کارت، دریافت پیامک‌های بانکی، خرید آنلاین شارژ، بسته اینترنت رومینگ و پرداخت صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی امکان‌پذیر است.

 توجه نمایید که با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در عراق، استفاده از سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من»  رایگان است

توجه نمایید که با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در عراق، استفاده از سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من»  رایگان است.

همچنین، زائران گرامی می‌توانند با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل، با استفاده از اپلیکیشن «روبیکا» از طریق تماس صوتی و تصویری، ارسال پیام متنی، صوت و تصویر به طور رایگان با عزیزان خود در ارتباط باشند. کافیست آخرین نسخه اپلیکیشن روبیکا را روی تلفن همراه خود نصب و فعال‌سازی کنید.

استفاده از سرویس روبینو نیز با فعال‌سازی رومینگ ایرانسل رایگان است.

تعرفه‌های استفاده از خدمات رومینگ در کشور عراق

شما می توانید با شماره‌گیری کد #۳*۴*۱۱۱۱* (در ایران و عراق) تعرفه‌های تخفیفی ویژه ایام اربعین را به صورت رایگان دریافت کنید.

سرویس تعرفه

هر دقیقه تماس صوتی با کشور مقصد ۱۳٬۷۰۰ تومان

هر دقیقه تماس صوتی خروجی (به ایران) ۱۳٬۷۰۰ تومان

هر دقیقه تماس صوتی ورودی (از ایران) ۱۲٬۷۰۰ تومان

ارسال هر پیامک ۳٬۰۰۰ تومان

هر مگابایت اینترنت مصرفی بدون بسته ۱۵۰  تومان

همچنین با خرید و فعال‌کردن بسته‌های اینترنت و بسته ترکیبی ویژه زائران اربعین حسینی با تخفیف‌های استثنایی، می‌توانید هزینه مصرف اینترنت، تماس و پیامک‌هایتان را به‌صرفه‌تر کنید. شما می‌توانید با استفاده از «ایرانسل‌من» یا شماره گیری کد دستوری #۴*1111* بسته موردنظر خود را خریداری و فعال نمایید.

حجم بسته قیمت اعتبار

۵۰ مگابایت ۶٬۵۰۰ تومان ۱ روز

۱۵۰ مگابایت ۱۸٬۰۰۰ تومان ۷ روز

۳۰۰ مگابایت ۳۳٬۰۰۰ تومان ۷ روز

 

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی