شمانیوز
شما نیوز

ژاله صامتی

خلاقیت خوانندگی ژاله صامتی با ورژن انگلیسی در جوکر +فیلم

خلاقیت خوانندگی ژاله صامتی با ورژن انگلیسی در جوکر  +فیلم

ژاله صامتی هنرمند بسیا توانا کشورمون که در برنامه جوکر احسان علخانی آهنگ معین کفتر کاکل به سر را به ورژن انگلیسی خواند. درادامه مشاهده خواهید کرد.

به گزارش شمانیوز: ژاله صامتی بازیگر و هنرمند ایرانی است . ژاله صامتی با دعوت به برنامه جوکر احسان علیخانی وشوخی  بامزگی آن در برنامه،  باعث سوژه فضای مجازی شود.ژاله صامتی با همین شوخی و خنده های بامزه اش باعث شد بیشتر دیده شود میان مردم و محبوبیت کسب کنند . در ادامه خوانندگی بامزه ژاله صامتی که آهنگ کفتر کاکل به سر را به ورژه انگلیسی میخوانند مشاهده خواهید کرد.

ازدواج ژاله صامتی 

ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت.

 ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) متولد سال 1339  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

او تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم دارد.

 ایرج سنجری از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد که هر دو ساکن کانادا می باشند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه 70) و «نیاز»(متولد دهه 80) دارد.

 

 

_نظر شما از این خلاقیت ژاله صامتی در خوانندگی با ورژن انگلیسی چیست ؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی