شمانیوز
شما نیوز

هادی چوپان

استوری کنایه آمیز هادی چوپان به مبینا نعمت زاده و شهربانو منصوریان+ عکس

استوری کنایه آمیز هادی چوپان به مبینا نعمت زاده و شهربانو منصوریان+ عکس

استوری کنایه آمیز هادی چوپان ورزشکار بدنساز ایرانی به دعوای مبینا نعمت زاده و شهر بانو منصوریان.

به گزارش شمانیوز: هادی چوپان ورزشکار بدنساز ایرانی است . هادی چوپان اهل شهر شیراز است. هادی چوپان استوری کنایه آمیز از دعوای مبینا نعمت زاده و شهربانو منصوریان گذاشته است در ادامه مشاهده خواهید کرد.

هادی چوپان

دوران کودکی و نوجوانی هادی چوپان

متولد چهارم مهرماه سال ۱۳۶۶ در سپیدان شیراز است. هادی در سال های نوجوانی گچکار بوده هست و کنار دست برادر بزرگترش حسن کار میکرد . برادری که همیشه استاد و مشوّق هادی در مسیر بدنسازی بوده است. هادی چوپان از بچگی گوش هایش ضعیف بود، ولی این ضعف هرگز نتوانست مانع رسیدن وی به اهداف بزرگش در زندگی شود.

 

ازدواج هادی چوپان

او چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های محمد حافظ و نادیا میباشد .

 

هادی چوپان 18 سال مستمر در رشته ی بدنسازی فعالیت داشته است. وی در این سالها با شکست ها و پیروزی های بسیاری رو به رو شده؛ ولی همیشه به یک اصل در زندگی اش اعتقاد داشته است:« هرگز دست از تلاش برندار!» هادی پر تلاش پس از گذشت سه سال از شروع فعالیت حرفه ای خویش به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد.

 

وی با 100 کیلوگرم وزن و 167 سانتیمتر قامت؛ زنگ خطر را برای حریفان نامدار خویش در این رشته به صدا در آورده است. وی خویش را گرگ ایرانی نامیده؛ و اعتقاد دارد هیچوقت دربرابر زندگی و مشکلات آن رام نخواهد گردید. هادی چوپان در سال های گذشته امید اول ایران برای قهرمانی در مسابقات مستر المپیای آمریکا است. امیدی که جامعه بدنسازی تا قبل از آن به مرحوم بیت اله عباس پور داشت. هادی در مورد ابعاد بدنش جمله جالبی دارد که بارها آنرا تکرار نموده است .« من متر به تنم نمی زنم».

 

 

_ نظر شما درباره این استوری هادی چوپان برای قهرمانان خانم چیست ؟ 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی