شمانیوز
شما نیوز

سپاهان

باشگاه سپاهان نتوانست این ستاره فرانسوی جذب کنند!!+جزییات

باشگاه سپاهان نتوانست این ستاره فرانسوی جذب کنند!!+جزییات

سپاهان اعلام کرده است با استیون انزونزی به توافق رسیده است اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که به دلیل پر شدن سقف بودجه سپاهان این باشگاه نمی‌تواند قرارداد این بازیکن فرانسوی را در سازمان لیگ ثبت و از او استفاده کند.

به گزارش شمانیوز: باشگاه سپاهان با خریدن این ستاره فرانوسی جنجالی در قوتبال ایجاد کرد. باشگاه سپاهان با خرید ستاره تمام فوتبال ایران را به شوک برده است. احتمالا بزرگ‌ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران امسال با پیوست استیون انزونزی به سپاهان رقم خورد. این هافبک دفاعی ۳۵ ساله علاوه بر سابقه انجام ۱۹۵ بازی در پریمیرلیگ انگلیس، ۹۰ بازی در لالیگا، ۳۹ بازی در لوشامپیونه، ۳۰ بازی در سری آ، ۳۹ بازی در لیگ قهرمانان، دارای عناوین معتبری هم‌چون قهرمانی با سویا در لیگ اروپا و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ و لیگ ملت‌های اروپای ۲۰۲۱ به همراه تیم ملی فرانسه است. با این حال آیا سپاهان می‌تواند از این خرید بزرگ بهره ببرد؟

باشگاه سپاهان تاکنون به دلیل پر شدن سقف بودجه‌اش نتوانسته قرارداد مهدی لیموچی را هم ثبت کند تا کارت بازی این بازیکن صادر شود. در چنین شرایطی انزونزی هم به سپاهان پیوسته تا او هم با مشکل ثبت قرارداد مواجه شود و سپاهان نتواند از ستاره فرانسوی‌اش استفاده کند.

سپاهانی‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی با فروش ستاره‌هایی چون رامین رضاییان، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، محمدجواد حسین‌نژاد و محمد قربانی سقف بودجه خود را حدود ۵۰% افزایش داد اما همچنان با مشکل مواجه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی