شمانیوز
شما نیوز

ژیلا صادقی

انگشتر نشان الماس درشت ژیلا صادقی که سوژه فضای مجازی شد+عکس

انگشتر نشان الماس درشت  ژیلا صادقی که سوژه فضای مجازی شد+عکس

انگشتر نشان نگین درشت خانم بازیگر توجه خیلی هارا به خود جلب کرده است در ادامه مشاهده خواهید کرد.

به گزارش شمانیوز: ژیلا صادقی مجری معروف ایرانی است. ژیلا صادقی یکی از چهره های پرحاشیه تلوزیون است. ژیلا صادقی اصلت گیلانی دارد. در ادامه انگشتر نشان خانم ژیلا صادقی که سوژه فضای مجازی شده است را مشاهده خواهید کرد.

ژیلا صادقی

از معلمی تا اجرا ژیلا صادقی

شغل اول ژیلا صادقی قبل از اجرا و بازیگری، معلمی و تدریس بوده است. او در سال 1370 و اخذ دیپلم، به طور افتخاری در مناطق محروم تدریس نمود و سالهای بعد در مدارس نمونه مردمی مشغول کار معلمی شد.

جالب است بدانید ستاره پسیانی، بیتا معیریان (دختر آرش معیریان) در پایه پنجم ابتدایی از شاگردان ژیلا صادقی بودند.

آغاز کار هنری ژیلا صادقی

ژیلا صادقی مجری معروف زن صدا و سیما همزمان با تدریس در سال 1371 در آزمون گویندگی پذیرفته شد و تدریس را ترک کرد و وارد سازمان صدا و سیما شد. او کار خود را با گویندگی در واحد دوبلاژ آغاز کرد. او در مورد حرفه گویندگی عنوان نموده که ابتدا باید عشق و علاقه خود را نشان داد و بامخاطب ارتباط تنگاتنگ نمود، گوینده خوب گوینده ای است که هم شنوایی خوبی داشته و هم دارای فراوان و تمرکز زیاد باشد.

اجرا و شروع مجری گری ژیلا صادقی

ژیلا صادقی از سال 1378 به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و او تا کنون اجراهای قابل قبولی را در شبکه های مختلف تلویزیون داشته است. او کار اجرا و گویندگی را با گروه سیاسی شبکه چهار آغاز و سپس در شبکه خبر، اول و شبکه دو در گروه تاریخ و معارف حضور داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی