شمانیوز
شما نیوز

مکالمه رایگان

کد مکالمه رایگان ایرانسل ماهانه+ کد فعال سازی

کد مکالمه رایگان ایرانسل ماهانه+ کد فعال سازی

فعال کرد 1000دقیقه مکالمه رایگان اپراتور ایرانسل برای تمام مخاطب های ایرانسل در ادامه مشاهده خواهید کرد.

به گزارش شمانیوز: کد مکالمه رایگان ایرانسل برای آن دسته از کاربرانی  است که روزانه نیاز به تماس های مکرر با مخاطبان خود دارند و هزینه زیادی را صرف مکالمه می کنند. امروزه با توجه به نیاز کاربرها به برقراری تماس های متعدد، بسیاری از اپراتورهای موبایل  از جمله اپراتور ایرانسل طرح های گوناگونی را برای مشتریان خود تعریف کرده اند. کاربران با استفاده از این طرح ها و بسته های کاربردی گوناگون می توانند هزینه های خود را در برقراری تماس های تلفنی به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایند. 

کد های ایرانسل برای مکالمه رایگان ایرانسل یکی از بهترین خدمات اپراتور ایرانسل به شمار می آید. شما با شماره گیری کد مکالمه رایگان ایرانسل و خرید هر یک از بسته های پیشنهادی می توانید هزینه های خود را طبق الگوی مصرفی کاهش دهید. در ادامه این مقاله ضمن معرفی بسته مکالمه ایرانسل به چگونگی فعالسازی آن خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید. 

 

 کد مکالمه رایگان ایرانسل

امروزه کاربران نیاز متعددی به برقراری تماس دارند و روزانه هزینه  بالایی را صرف تماس های خود می کنند. اپراتورهای کشور برای همین نیاز کاربران طرح های مختلفی را برای مشتریان خود ارائه داده اند که یکی از محبوب ترین اپراتورهای موبایل ایرانسل میباشد. اپراتور ایرانسل نیز بسته های مختلف و متنوعی که شامل مکالمه، پیام‌رسانی، اینترنت، ترکیبی و سرویس‌های دیگر میباشد برای مشتریان خود تهیه کرده است این اپراتور با خدمات رایگان خود مانند ارائه کد مکالمه رایگان ایرانسل و کد اینترنت رایگان ایرانسل رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است. در ادامه مقاله تصمیم داریم به معرفی این بسته های شگفت انگیز بپردازی

۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسل

بسته اینترنت مکالمه 1000 دقیقه ای داخل شبکه ایرانسل یکی از شاهکارهای اپراتور ایرانسل است.  که در این قسمت به معرفی سرویس مکالمه 1000 دقیقه ای داخل شبکه ایرانسل می پردازیم. این نوع بسته دارای مکالمه 1000 دقیقه ای داخل شبکه مخصوص  سیم کارت اعتباری است و اعتبار آن به صورت ماهیانه محاسبه می شود.

برای خرید بسته 1000 دقیقه ای داخل شبکه 30 روزه مکالمه ایرانسل  می توانید به  سایت ایرانسل مراجعه کنید و این بسته را بخرید. همچنین خرید با کد دستوری *۵۵۵*۵۵*۶# امکان پذیر است.

 هزینه ی راه اندازی این سرویس 449,999 ریال می باشد که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، 490,500 ریال توسط شما پرداخت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی