شمانیوز
شما نیوز

استقلال با فرهاد مجیدی جان نمی‌گیرد

استقلال با فرهاد مجیدی جان نمی‌گیرد

هافبک اسبق استقلال و تیم ملی در مقطعی یکی از جدی‌ترین منتقدان فرهاد مجیدی محسوب می‌شد.

به گزارش شمانیوز؛ چند روز پس از شکست استقلال مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و هنگامی که فرهاد مجیدی با صراحت اعلام کرد در این تیم می‌ماند تا آبی‌ها را آماده بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بکند، سیروس دین‌محمدی هافبک ملی‌پوش اسبق استقلال در ۲۵ شهریور سال ۱۴۰۰ طی مصاحبه با خبرورزشی صراحتا علیه فرهاد موضع گرفت. خلاصه حرف‌های سیروس را با هم می‌خوانیم:

هنگام بازگشت استقلال به کشور پس از بازی با الهلال اتفاقی در فرودگاه افتاد که واقعا زشت و آزاردهنده بود. هتاکی به پرویز مظلومی و پخش شدن فیلم آن در فضای مجازی به نظر من با برنامه‌ریزی قبلی انجام شد و همه ما را فوق‌العاده ناراحت کرد.

آن کسی که برای فحاشی به پرویز مظلومی اجیر شده و بلافاصله هم فیلم را در فضای مجازی منتشر کرد، باید بداند همین نماد ۴ که استقلالی‌ها پز آن را می‌دهند مرهون و مدیون پرویز مظلومی است. مطمئن باشید شما و اربابانتان تاوان این حرکت را می‌دهید.

این چه نمایشی بود که استقلال مقابل ضعیف‌ترین الهلال تاریخ ارائه کرد؟ مردم در کوچه و خیابان به ما متلک می‌اندازند.

من می‌نویسم و امضا می‌کنم که اگر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال باشد، این تیم تا ۱۰ سال دیگر هم با او جام نخواهد گرفت چون فرهاد مانند امیر قلعه‌نویی، محمود فکری یا جواد نکونام مربی‌گری را از لیگ‌های پایین‌تر شروع نکرده و به یکباره سرمربی تیم بزرگی مثل استقلال شد. البته اگر یکی مثل جواد نکونام سرمربی استقلال شود، موفق می‌شود ولی این را هم بگویم که با این وضعیت، من آینده روشنی را برای استقلال نمی‌بینم.

هیچ‌کس جرات مصاحبه کردن و بیان حرف حق را ندارد چون اگر واقعیت‌ها را در مورد استقلال بگوید، لشکر مجازی شروع به فحاشی می‌کنند اما من حرفم را می‌زنم و واهمه‌ای از کسی ندارم.

اضافه می‌شود با وجود مصاحبه تند و ادعای سیروس دین‌محمدی، آبی‌پوشان در بهار سال ۱۴۰۱ با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ بیست‌ویکم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی