شمانیوز
شما نیوز

فینگر فود

آموزش درست کردن یک فینگر فود خوشمزه وعالی / درست کردن یک فینگر فود قارچ و مرغ

آموزش درست کردن یک فینگر فود خوشمزه وعالی / درست کردن یک فینگر فود قارچ  و مرغ

در سه سوت یک فینگرفود خوشمزه و عالی برای مهمونی ها درست کن در ادامه این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: غذاهای فینگرفودی به دلیل حجم کوچک و قابلیت خوردن با دست، محبوبیت زیادی در مهمانی‌ها، جشن‌ها و مراسم‌های مختلف دارند. این نوع غذاها به دلیل ظاهر جذاب و تنوع گسترده، به راحتی می‌توانند میز پذیرایی را زیبا و دلچسب کنند. غذاهای فینگرفودی به طور خاص برای خوردن با دست طراحی شده‌اند و نیازی به قاشق و چنگال ندارند. این ویژگی باعث می‌شود که آنها گزینه‌ای مناسب برای مهمانی‌ها بهترین گزینه باشد. امروز قرار است با کمک یک خمیر هزارلا آماده یک فینگرفود جذاب به شما به صورت تصویری یاد دهیم.

مواد لازم
خمیر هزارلایه 1 بسته
فیله مرغ 500 گرم
قارچ 400 گرم
پنیر پیتزا 100 گرم
سیر 5 حبه
سس کچاپ 1 ق غذا خوری
روغن نمک فلفل آویشن به میزان دلخواه
 

مرحله اول: سرخ کردن فیله

فیله‌های مرغ را به صورت نگینی خرد کنید و درون روغن داغ سرخ کنید. در میانه‌ی پخت، سیرهای پوره‌ شده یا رنده‌شده را به مرغ اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس قارچ‌های ورقه‌ شده را به مرغ افزوده و بگذارید تا کاملا بپزند. در پایان، ادویه‌های دلخواه را اضافه کنید و اجازه دهید مواد با هم طعم‌دار شوند.

2مرحله دوم: رول کردن

خمیر هزارلا را روی سطحی صاف باز کنید. روی آن سس کچاپ بزنید و سپس مواد پخته‌شده را به طور یکنواخت روی خمیر پخش کنید. پنیر پیتزا را به مواد اضافه کنید. خمیر را به آرامی رول کرده و به برش‌های دو سانتی‌متری تقسیم کنید.

3مرحله سوم: پخت رول

برش‌های رول‌ شده را به صورت صاف در سینی فر قرار دهید. آن ها را به مدت نیم ساعت در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد بپزید. در پایان، برای طلایی شدن سطح رول‌ها، گریل را روشن کنید.

4مرحله چهارم: روش پخت دیگر

در این روش، ابتدا خمیر و مواد را رول کرده و به مدت نیم ساعت در فر قرار دهید. سپس رول‌ها را از فر خارج کرده و پنیر پیتزا را روی آن ها بریزید. دوباره به فر برگردانید تا پنیر آب شده و در انتها، گریل را روشن کنید تا سطح رول‌ها طلایی و برشته شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی