شمانیوز
شما نیوز

استقلال

استقلال با این شرط میتواند صدرنشین لیگ نخبگان قرار بگیرد

استقلال با این شرط میتواند صدرنشین لیگ نخبگان قرار بگیرد

استقلال شانس بزرگی دارد حداقل تا پایان بازی های امشب صدرنشین هفته دوم لیگ نخبگان آسیا باقی بماند.

به گزارش شمانیوز: اگرچه صدرنشینی در هفته اول در لیگ نخبگان آسیا به هیچ عنوان دستاورد ویژه ای نیست ولی استقلال این شانس را دارد حداقل در شب اول هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، صدرجدول را حفظ کند.

در هفته اول لیگ نخبگان آسیا الهلال، استقلال، الوصل امارات و الاهلی عربستان تیم هایی بودند که توانستند برابر رقابیشان برنده شوند. بین این ۴ تیم، الواصل و الاهلی عربستان امشب با هم بازی می کنند و نتیجه ایده آل برای آبی ها، تساوی در این بازی است. اگر بازی الوصل و الاهلی مساوی شود، استقلال در صورت کسب نتیجه تساوی یا پیروزی صدرجدول را حداقل تا پایان بازی های امشب حفظ می کند.

البته فردا الهلال در یک بازی نسبتا ساده در عربستان به مصاف الشرطه عراق می رود و بعید است در صورت تساوی استقلال بتواند صدرجدول را در پایان هفته دوم حفظ کند و باید آبی ها به فکر پیروزی برابر رقیب شان باشند.

در جدول رده بندی تیم های العین، الشرطه، النصر و السد یک امتیازی هستند؛ السد با خود استقلال بازی دارد ولی با توجه به تفاضل گل مثبت ۳ آبی ها، بعید است حتی در صورت تساوی ۳ تیم دیگر بتوانند در پایان هفته دوم بالاتر از استقلال در جدول قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی