شمانیوز
شما نیوز

این دختر مخاطب احسان علیخانی بود +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): این بار نوبت برنامه "ماه عسل" است که مورد هدف معنا دار شبکه های ماهواره ای قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

شبکه‌های ماهواره‌ای که این روزها بازار خود را کساد می بینند با به راه انداختن جریان تخریبی علیه برنامه های موفق صدا و سیما سعی در به حاشیه کشاندن این برنامه‌ها دارند.

این بار نوبت برنامه "ماه عسل" است که مورد هدف معنادار شبکه های ماهواره‌ای قرار بگیرد.

چندی پیش "سالومه سیدنیا"، مجری شبکه "من و تو" به عنوان یکی از عوامل اصلی پشت پرده این جریان تخریبی، در اقدامی گستاخانه و البته بی ادبانه طی پستی در فیسبوک شخصی خود با فحاشی به احسان علیخانی، وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد !

سالومه سیدنیا که خود یکی از شکست خوردگان عرصه تلویزیون های ماهواره ای استف در صفحه شخصی اش نوشته بود: «لذت شهوانی است در پسِ آن چهره سراسر پلاستیکی ات وقتی از دردناک ترین وجوه زندگی یک بچه 8 ساله می پرسی و دست محبت کثیف ات را به سرش می کشی و دوربین ات جوراب پاره اش را نشان می دهد و اشک های تمساح دروغین ات.»

اما در شانزدهمین روز از ماه مبارك رمضان، برگ دیگری از برنامه "ماه عسل" ورق خورد و بغض مجری ماه عسل بالاخره شکست.

احسان علیخانی پس از اشاره به شایعات مطرح شده علیه وی در فضای مجازی، در واکنش به اظهارات سالومه سیدنیا، مجری شبکه لندن نشین "من و تو" گفت: «من یك قهرمان ٨ ساله به برنامه دعوت كردم كه سرپرست خانواده است اما یك نفر در اوج بی رحمی نوشته كه دست های كثیفت را از روی سر این پسر بچه بردار.»

علیخانی در ادامه افزود: «شما كه دستت تمیز است یك كاری بكن. من این پسر بچه را در برنامه دعوت كردم تا نشان دهم یك قهرمان در كشورم است، باشه دست من كثیف، چهره ی من پلاستیكی، دست تو تمیز، پس تو یك كاری بكن! جلوی اسپریت نشستن و تایپ كردن بدون اینكه بفهمی معنای آن پست و حرف چیست، توهین كردن به خانواده آدم؛ چند وقت پیش محسن تنابنده گفته بود مگر مادر من "پایتخت" را ساخته كه به او ناسزا می گویید.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied