شمانیوز
شما نیوز

درخواست استاندار از مجلس برای معلمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): استاندار یزد با اشاره به اینکه مشکلات مالی تنها دغدغه فرهنگیان در نظر گرفته نشود، گفت: مجلس نباید طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را به تأخیر بیاندازد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سید‌محمد میرمحمدی ظهر امروز در دومین همایش هم‌اندیشی فرهنگیان استان یزد با بیان اینکه همدلی و همزبانی از جمله الزامات هم‌اندیشی است، گفت: فرهنگیان باید در جلسات هم‌اندیشی خود بیش از پیش نسبت به بررسی ابعاد وسیع مسائل و دغدغه‌های آموزش و پرورش بپردازند تا مسائل مالی به عنوان تنها خواسته فرهنگیان در نظر گرفته نشود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان جامعه فرهنگی در استان یزد افزود: مجلس نباید طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را به تأخیر بیاندازد.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به افت درآمد و افزایش هزینه کارمندان بازنشسته به ویژه فرهنگیان تصریح کرد: تعیین راهکارهای مطلوب و اجرایی از مهمترین وظایف جلسات هم‌اندیشی فرهنگیان است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی و انتخاب شیوه گفتمان به عنوان راهکار بررسی مشکلات و خواسته فرهنگیان از مهمترین هنرها و ارزشمندترین توان فرهنگیان استان یزد است.

استاندار یزد با اشاره به ضروت ارتقای پرورش و تربیت در جامعه ادامه داد: ما باید با در نظر گرفتن شرایط کنونی جهان نسبت به مهار مسائلی که ما را بیشتر تهدید می‌کنند، اقدام کنیم.

وی توجه به مسائل تربیتی و پرورشی را ضرورت‌های امروز و فردای جامعه عنوان کرد و گفت: پایداری باورهای علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه به ویژه مسئولان نظام و جوانان نشات گرفته از فعالیت مستمر و پویای فرهنگیان است. تسنيم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied