شمانیوز
شما نیوز

تندیس دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران به جنتی اعطا شد

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از بازدید از غرفه‌های کشور ایران، تندیس دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران از سوی رییس این دانشکده را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ملاقات هیات دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران متشکل از آقای اسکندری مدیرکل برنامه ریزی و همکاری‌های بین المللی دانشگاه تهران، خانم دکتر حق روستا رییس دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی و دکتر رشتیانی عضو هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مطالعات جهان با معاون بین الملل دانشگاه دولتی لاماناسف مسکو دیدار و گفت و گو کردند.

محور گفت‌وگوها تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی حضوری و مجازی و همکاری در زمینه زبان روسی و فارسی و تاریخ روابط دو کشور و بررسی امکان برگزاری دوره‌های دانشگاهی با مدرک مشترک بود.

همچنین در روز افتتاحیه که با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مقامات کشور ایران برگزار شد، پس از بازدید از غرفه های کشور ایران، تندیس دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران از سوی رییس این دانشکده، خانم دکترحق روستا به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد.

دانشکده زبان‌ها و و ادبیات خارجی دانشگاه تهران علاوه بر ارائه کتاب‌های تالیفی و ترجمه‌ای اساتید دپارتمان روسی در این نمایشگاه معرفی دو طرح آموزش زبان‌های خارجی آزاد به صورت الکترونیکی و نیز تور آموزش زبان و فرهنگ فارسی را ارائه و افتتاح کرد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied